رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان:

مسابقات قرآن در قم برگزار می شود

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مسابقات قرآن در قم خبر داد.

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مسابقات قرآن در قم خبر داد.

سید محمد صالح نژاد در گفتگو با  مهر با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سطح استان قم می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند اظهار داشت: این مسابقات قرآنی همانند سالهای گذشته در رشته‌های مختلف و با حضور خواهران و برادران بالای ۱۸ سال در استان قم برگزار می‌شود و ثبت نام از متقاضیان نیز تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به بخش‌های مختلف این مسابقات بیان داشت: این مسابقات در سه بخش آوایی انفرادی، گروهی و معارفی برگزار می‌شود.

صالح نژاد ادامه داد: رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و همچنین حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش آوایی انفرادی قرار دارند.

وی اضافه کرد: رشته‌های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم نیز در بخش گروهی قرار دارد که شرکت‌کنندگان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه هم رشته‌های بخش معارفی این مسابقات هستند.

صالح‌نژاد افزود: علاقمندان شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سطح استان قم می‌توانند برای ثبت نام به سایت اینترنتی این مسابقات به آدرس www.quraniran.ir مراجعه کنند.