شیمیدر قم در جمع 4 تیم برتر بسکتبال زنان ایران

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با تداوم روند پیروزی‌های خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فصل 1401 – 1400 لیگ باشگاه‌های کشور راه یافت.

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با تداوم روند پیروزی‌های خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فصل 1401 – 1400 لیگ باشگاه‌های کشور راه یافت.

به گزارش فارس، از جمع چهار تیمی که در فصل 1401 – 1400 مسابقات باشگاهی بسکتبال ایران زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر برابر رقبا به میدان رفتند، تنها تیم بسکتبال بانوان این باشگاه در لیگ دسته دوم کشور باقی مانده که اکنون جزو چهار تیم برتر ایران است.

بعد از تیم لیگ برتری بانوان شیمیدر که به سرمربیگری شایسته متشرّعی به مقام قهرمانی ایران دست یافت و تیم لیگ برتری مردان این باشگاه نیز با هدایت مهران شاهین‌طبع در جایگاه سوم کشور ایستاد، تیم دسته اولی مردان شیمیدر از گردونه رقابت‌ها حذف شد و اکنون تیم بانوان دسته دوم شیمیدر در آستانه ثبت یک موفقیت جدید برای باشگاه شیمیدر قم است.

تیم دسته دومی بسکتبال بانوان شیمیدر به سرمربیگری زهرا گلی امسال در مسابقات باشگاه‌های کشور حضور یافته و بعد از نتایج موفق در مراحل مقدماتی و حذفی، برابر تیم شهرداری خمینی‌شهر نیز در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها به برتری دست یافت تا به نیمه نهایی این فصل صعود کند.

شیمیدری‌ها در مرحله یک چهارم نهایی فصل 1401 – 1400 لیگ دسته دوم بسکتبال زنان ایران میزبان تیم شهرداری خمینی‌شهر بودند و ابتدا با نتیجه 63 بر 53 حریف خود را مغلوب کردند و در دیدار دوم نیز با حساب 59 بر 57 صاحب برتری شدند تا در مجموع دیدارهای رفت و برگشت حریف را برده و راهی نیمه نهایی شوند.

شاگردان زهرا گلی در تیم دسته دومی بسکتبال بانوان شیمیدر در صورت صعود به فینال رقابت‌های این فصل لیگ دسته دوم بسکتبال زنان ایران، مجوز صعود به لیگ دسته اول را کسب کرده و بعد از قهرمانی تیم لیگ برتری بانوان و مقام سوم تیم لیگ برتری مردان شیمیدر، سومین موفقیت این فصل را در کارنامه باشگاه شیمیدر به ثبت خواهند رساند.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور روزهای 12 و 13 خرداد ماه در اصفهان برگزار می‌شود و شیمیدر قم باید با نماینده هرمزگان در این مرحله به رقابت پرداخته و برای صعود به فینال این دوره از مسابقات و سهمیه لیگ دسته اول تلاش کند.