سومین نشست هیات امناء بنیاد هدایت در قم برگزار می‌شود

قائم مقام بنیاد هدایت گفت: سومین نشست هیات امناء بنیاد هدایت با هدف بررسی سند ملی مسجد در قم برگزار خواهد شد.

قائم مقام بنیاد هدایت گفت: سومین نشست هیات امناء بنیاد هدایت با هدف بررسی سند ملی مسجد در قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضا غلامی با اشاره به برگزاری سومین نشست بنیاد هدایت افزود: این نشست در روز دوشنبه هفته جاری در شهر مقدس قم و ساختمان بنیاد هدایت برگزار می شود.

وی با بیان این نکته که اعضاء هیات امناء همه از صاحب نظران در حوزه امامت هستند، اظهار کرد: سند ملی مسجد و مسائل پیرامون حلقه های و مباحثه درباره برنامه های اساسی بنیاد هدایت در این جلسه یه بحث گذاشته خواهد شد.

قائم مقام بنیاد هدایت به معرفی اعضای هیات امناء بنیاد هدایت پرداخت و افزود: آیات موسوی جزایری، مهدوی، میرباقری و حجج اسلام والمسلمین رحیمیان، عابدینی، مشهدی آقایی، ماندگاری، عالی، رفیعی، نظافت، پناهیان، برادران، حسینی اراکی، قمی، میرمحمدیان و همچنین محمد مهدی دادمان اعضای هیأت امنای بنیاد هدایت هستند.

غلامی بر پاسخگویی به سوالات بنیادی حوزه امامت تاکید کرد و گفت: بدین منظور کتاب منظومه سوالات بنیاد هدایت که متشکل از ۱۱۰ سؤال مبنایی در حوزه امامت است را تدوین و در اختیار اعضاء هیئت امناء قرار داده ایم تا این عزیزان با پاسخگویی به این سؤالات زمینه ساز ارتقاء گفتمان امامت شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد هدایت در سال گذشته و چشم انداز مجموعه در سال جاری بخش دیگری از این نشست خواهد بود.

گفتنی است اولین و دومین نشست هیات امناء بنیاد هدایت در شهرستان های قم و دماوند در طی دوسال گذاشته برگزار شده بود و باردیگر قم و ساختمان بنیاد هدایت میزبان اعضا هیات امناء خواهد بود.