ابوذر روحی:

همراهی شهرداری در اجرای سرود “سلام فرمانده” در قم سبب دیده شدن این اثر فرهنگی شد

خواننده سرود سلام فرمانده گفت: ورود مجموعه شهرداری قم در همخوانی بی‌شمار مردمی در بوستان علوی و میدان آستانه سبب تسری و دیده شدن بیشتر این اثر فرهنگی شد.

خواننده سرود سلام فرمانده گفت: ورود مجموعه شهرداری قم در همخوانی بی‌شمار مردمی در بوستان علوی و میدان آستانه سبب تسری و دیده شدن بیشتر این اثر فرهنگی شد.

ابوذر روحی در دیدار با دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم، با اشاره به سختی‌های تولید، انتشار و پیگیری‌های سرود سلام فرمانده اظهار داشت: توفیق تولید این اثر در مسجد مقدس جمکران و عهد بستن با امام زمان(عج) در این مکان مقدس، سبب شد تا کار فرهنگی و نتیجه همخوانی بچه‌ها دیده شود.

وی با بیان اینکه هر کار عظیمی در شهرها بدون همراهی شهرداری‌ها امکان‌پذیر نیست، ابراز کرد: ورود سازمان فرهنگی و مجموعه شهرداری قم در همخوانی بی‌شمار مردمی در بوستان علوی و میدان آستانه سبب تسری و دیده شدن بیشتر این اثر فرهنگی شد.

خواننده سرود سلام فرمانده تصریح کرد: پویشی که در این زمینه از قم و با حمایت شهرداری صورت گرفت، در فروردین به‌عنوان سرود، اردیبهشت رزمایش و خرداد به‌عنوان جنگ فرهنگی شناخته‌شده است.

وی ظرفیت استفاده این سرود همزمان با کنگره ملی شهدا در قم را موردتوجه قرارداد و افزود: ۳۱۳ بچه در این سرود در قم همکاری داشته‌اند که حضور و معنویت این بچه‌ها و سلام‌های متعدد این فرزندان معصوم در سراسر کشور سبب دیده شدن و افزایش بازتاب این سرود شد.

روحی با تأکید بر اینکه کشورهای مسلمان برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان کرد: فرزند سالاری در خانواده باید این روزها نقطه عطف کارهای فرهنگی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: نخستین جایی که کمک کرد این اثر دیده شود شهر قم بود و حمایت‌های شهرداری سبب تسری آن به سایر شهرها شد.