اصلاح ماده ۳ اساسنامه سازمان میادین

اضافه شدن مدیریت عرضه سوخت CNG و سایر مشتقات نفتی به مأموریت‌های سازمان

اصلاح ماده 3 اساسنامه و پیگیری درج عرضه سوخت CNG و سایر مشتقات نفتی به‌عنوان وظایف و مأموریت‌های سازمان میادین شهرداری قم در حال پیگیری است.

اصلاح ماده 3 اساسنامه و پیگیری درج عرضه سوخت CNG و سایر مشتقات نفتی به‌عنوان وظایف و مأموریت‌های سازمان میادین شهرداری قم در حال پیگیری است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، عدم درج مدیریت جایگاه‌های عرضه سوخت و سایر مشتقات نفتی در ماده ۳ اساسنامه سازمان میادین به‌عنوان وظایف و مأموریت سبب آن شده که هر ساله سازمان میادین مبالغ هنگفتی را به‌عنوان مالیات عملکرد در این بخش بپردازد که این امر باعث وارد آمدن خسارت فراوان و اختلال در روند خدمات‌رسانی این سازمان شده است.

عدم پیش‌بینی مدیریت جایگاه‌های عرضه سوخت در ماده ۳ اساسنامه به‌عنوان وظایف و مأموریت‌های سازمان میادین، سبب شد تا با هماهنگی و مکاتبه با وزارت کشور، یک بند به‌عنوان عرضه گاز CNG و سایر مشتقات نفتی به ماده ۳ اساسنامه به‌عنوان وظایف و مأموریت‌های سازمان اضافه شود.

گفتنی است مدیریت ۱۰ باب جایگاه عرضه سوخت CNG بیش از یک دهه در شهرداری کلان‌شهر قم به سازمان میادین واگذارشده و ازآنجاکه ماهیت اصلی این سازمان در راستای ساماندهی مشاغل و فراهم نمودن امکانات دسترسی آسان و سریع‌تر شهروندان به نیازمندی‌ها و مایحتاج مصرفی است، لذا اضافه شدن مدیریت جایگاه‌های یاد شده به شرح وظایف سازمان میادین مورد تأکید است.

طبق اساسنامه شماره ۱۶۶۹/۳۴/۳/۱/۱۰۴۰۱ صادره از سوی وزارت کشور، سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری در سال ۱۳۷۸ با هدف ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی و همچنین سامان بخشیدن به مشاغل شهری از طریق ایجاد و اداره میادین و مراکز عمومی به‌منظور فراهم نمودن امکانات، دسترسی سریع‌تر مردم به نیازمندی‌ها و مایحتاج با رعایت طرح‌های تفصیلی و جامع و مقررات موضوعه تشکیل‌شده است.