اجرای طرح پاک‌سازی بوستان‌های قم از معتادان و خرده‌فروشان

معاون دادستان قم از اجرای دومین دوره طرح پاکسازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر از ابتدای تابستان امسال خبر داد.

معاون دادستان قم از اجرای دومین دوره طرح پاکسازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر از ابتدای تابستان امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، سیدمحمد ملیحی معاون دادستان قم از اجرای دومین دوره طرح پاک‌سازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان از ابتدای تابستان امسال خبر داد و اظهار کرد: در این پاک‌سازی که در هفته جاری در بوستان‌های نبوت، شهریار و نرگس انجام شد تعداد ۳۹۵ نفر شامل ۵۸ خرده فروش و ۳۳۷ معتاد متجاهر دستگیر  و حدود ۸ کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

معاون دادستان قم با اشاره به اجرای مستمر طرح پاک‌سازی که به منظور مبارزه، جمع‌آوری و ساماندهی قاچاقچیان، خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر و با نظارت و حضور میدانی این نهاد انجام می‌شود، تصریح کرد: افرادی که در این طرح جمع‌آوری و بازداشت شدند، صبح امروز در محل پلیس مبارزه با موادمخدر مورد رسیدگی قضایی قرار گرفتند.

ملیحی با بیان این‌که در دوره پیشین که در ابتدای تیرماه امسال انجام شد ۲۸۲ نفر دستگیر که شامل ۵ قاچاقچی، ۷۱ نفر خرده فروش و ۲۰۶ نفر معتاد بودند که حدود ۶۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: معتادان متجاهر بازداشت شده در این طرح به کمپ ترک اعتیاد هدایت و خرده‌فروشان روانه زندان شدند.

سرپرست دادسرای انقلاب قم با هشدار جدی به فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به دادسرای انقلاب گزارش دهند.