مدیرکل امور شهری استانداری قم مطرح کرد؛

جذب ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به قم

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم از جذب و پرداخت ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به قم به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم از جذب و پرداخت ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به قم به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم ملکی صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان قم گفت: در راستای سفر سال گذشته رئیس جمهور به قم، ۱۴۲ مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ و دبیرخانه‌ای به منظور پیگیری و تحقق مصوبات تشکیل شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم ابراز داشت: این تعداد مصوبات مربوط به ۲۷ دستگاه اجرایی استان قم می‌باشد که در راستای تحقق آنان جلسات مختلفی با حضور استاندار، معاون امور عمرانی و سایر دستگاه‌ها برگزار شده است.

ملکی در خصوص چگونگی اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قم ابراز داشت: از تعداد ۱۴۲ مصوبه، ۱۲ مورد انجام‌شده، ۶۳ مورد در دست انجام، ۴۴ مورد در دست پیگیری بوده و ۲۰ مورد انجام‌نشده است.

وی ابراز کرد: این ۲۰ مصوبه‌ای که اجرایی نشده؛ نیازمند طی کردن فرآیند و تصویب در سازمان برنامه‌وبودجه کشور است که پس از آن برای این مصوبات اعتبار تعریف می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم افزود: ۲,۲۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این مصوبات تصویب شده است که تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان جذب و به حساب دستگاه‌های مربوطه واریز شده است.

وی گفت: ۱۳ هزار و ۵۹ میلیارد تومان نیز تسهیلات در سفر رئیس جمهور به قم در نظر گرفته شده است.