غیاثی، سرمربی تیم فوتسال فردوس:

این پیروزی را به هواداران قمی هدیه می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به حضور پرشور هوادارن قمی در ورزشگاه گفت: از هوادارن با معرفت قمی تشکر می‌کنم که این هفته هم تیم را تنها نگذاشتند، این 3 امتیاز را به هوادارن هدیه می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به حضور پرشور هوادارن قمی در ورزشگاه گفت: از هوادارن با معرفت قمی تشکر می‌کنم که این هفته هم تیم را تنها نگذاشتند، این 3 امتیاز را به هوادارن هدیه می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سید وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در پایان بازی هفته سوم فردوس قم و فرش‌آرا مشهد بیان کرد: همانطور که دیروز در مصاحبه‌ام گفتم تیم فرش‌آرا بازی راحتی در مقابل ما نخواهد داشت، قبل از بازی با بازیکنان و کادر فنی متحد شدیم تا برای پیروزی و شاد کردن دل هوادارن قمی در مسابقه حاضر شویم.

وی ادامه داد: به نظرم هر دو تیم نمایش خوبی را از خود برجای گذاشتند و من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، می‌توانستیم بیش‌تر از ۴ گل بزنیم اما خب با بدشانسی رو به رو شدیم. از هوادارن با معرفت قمی تشکر می‌کنم که این هفته هم تیم را تنها نگذاشتند، این ۳ امتیاز را به هوادارن عزیز خودمان هدیه می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص عملکرد داوری افزود: به نظرم داور توانست بازی را با این همه حواشی به خوبی مدیریت کند، در صحنه‌ای هم که نیمکت فرش‌آرا معترض بود انصافا اتفاق خاصی رخ نداد و من تصمیم داور را تحسین می‌کنم.

وی با اشاره به حضور وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال به عنوان مهمان ویژه این دیدار خاطر نشان کرد: در گذشته حضور «وحید شمسایی» در قم باعث خیر و برکت برای فوتسال قم شده بود، این‌بار هم حضور وی در قم برای ما منشأ خیر و برکت بود.

در پایان این مسابقه سراغ سرمربی تیم فرش‌آرا مشهد رفتیم اما وی حاضر به مصاحبه نشد و مربی تیم را جای خود فرستاد، سید احمد شفیعی مربی تیم فرش‌آرا مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قم، اظهار کرد: از لحاظ فنی بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و البته بازی در قم شرایط سخت و خاص خود را دارد چون هواداران قمی جو سالن را عوض می‌کنند.

وی گفت: سعی کردیم فوتسال خوب بازی کنیم و تمرکز خود را حفظ کنیم اما با قاطعیت می‌گویم عملکرد داور و سوت‌هایی که زد در نتیجه بازی تاثیرگذار بود، فیلم‌ صحنه‌هایی که داور به ضرر ما سوت زد را به کمیته داوران ارسال می‌کنیم و شک نکنید از حق خود دفاع می‌کنیم. امیدوارم داور بازی امشب با وجدان راحت بخوابد.

شفیعی در پایان عنوان کرد: تصمیمات اشتباه داور تمرکز تیم را برهم زد و مهم‌ترین دلیل باخت مقابل نماینده قم سوت‌های بحث بر‌انگیز داوران بازی بود.

هاتف: فقط به عشق هواداران به میدان آمدیم

محمد هاتف بازیکن خوش‌تکنیک قمی که زننده گل سوم فردوس بود نیز در پایان بازی بیان کرد: در تمرینات این بازی با هم‌تیمی‌هایم هم قسم شدیم تا با تمام توان برای شاد کردن دل هواداران قمی بازی کنیم و این موضوع باعث شد انگیزه همه‌ ما دو برابر شود و در پایان به لطف خدا توانستیم در هفته سوم اولین پیروزی را بدست آوریم.

وی افزود: تصمیم گرفتیم مشکلاتی که در بحث مدیریتی و مالی وجود دارد تاثیری بر روند تلاش‌مان نگذارد و همانطور که هواداران در هر بازی شعار «بچه قمی باغیرت» سر می‌دهند خواستیم این موضوع را اثبات کنیم که مشکلات حریف غیرت بازیکنان فردوس نخواهد شد.

هاتف تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که باید درباره آن صحبت کنم وضعیت تهویه و گرمای ورزشگاه شهید حیدریان است، گرمای هوا باعث می‌شود هم برای بازیکنان کار را سخت کند و هواداری که از یک ساعت قبل بازی در سالن حاضر شده با مشکلات مختلفی رو به رو شود، از مسئولین و کسانی که می‌توانند این مشکل را حل کنند تقاضا می‌کنم کمک حال فردوس باشند تا در بازی خانگی بعدی شاهد این وضعیت نباشیم.