حضور تیم انقلاب قم در لیگ برتر بدمینتون

تیم انقلاب به عنوان نماینده قم در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور برای کسب مقام قهرمانی به مصاف حریفان می‌رود.

تیم انقلاب به عنوان نماینده قم در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور برای کسب مقام قهرمانی به مصاف حریفان می‌رود.

فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون این رشته از روز سوم شهریور ماه رسما آغاز می‌شود و هفت تیم به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بدمینتون قم که در دو دوره قبلی این بازی‌ها با تیم رعد پدافند هوایی قم یک عنوان قهرمانی در سال 1399 و یک مقام نایب‌قهرمانی در سال 1400 را در کارنامه دارد، بعد از پایان همکاری با رعد پدافند هوایی قرار است در فصل 1401 رقابت‌های لیگ برتر با نام انقلاب برابر حریفان صف‌آرایی کند.

کسب دو عنوان ارزشمند در دو فصل اخیر رقابت‌ها با همت و تلاش مجموعه موفق هیات بدمینتون قم که در راس آن محمدحسن حسین‌زاده داور بین‌المللی قم و همچنین برادران علی و مهدی فرجی حضور دارند و چهره‌هایی همانند خّرم و کمالی در کنار سایر تلاشگران توسعه و رشد بدمینتون قم حضور داشته‌اند، حالا انتظارات را از این رشته و تیم انقلاب بالا برده است.

تیم بدمینتون انقلاب قم در فصل 1401 رقابت‌های لیگ برتر باید با تیم‌های آکادمی بدمینتون کرمان، چادرملو اردکان، توس‌مسیر مشهد، رعد پدافند هوایی زاهدان، هدف سمنان و ورنا بتن عباس‌آباد رقابت‌ کند، لیگی که دیدارهای دور رفت آن از روز سیزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود و انقلاب قم باید در خانه به مصاف تیم توس‌مسیر مشهد برود.