معاون استاندار قم:

اهالی باایمان رسانه از جنگ نرم با دشمن سربلند بیرون می‌آیند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به جنگ نرم دشمنان در عرصه رسانه، گفت: همان‌طور که در جنگ هشت ساله برخلاف باورها، با ایثار و فداکاری رزمندگان مچ دشمن را خواباندیم، اکنون نیز به برکت وجود چهره‌های نورانی و باایمان اهالی رسانه، از جنگ نرم با دشمن سربلند بیرون خواهیم آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به جنگ نرم دشمنان در عرصه رسانه، گفت: همان‌طور که در جنگ هشت ساله برخلاف باورها، با ایثار و فداکاری رزمندگان مچ دشمن را خواباندیم، اکنون نیز به برکت وجود چهره‌های نورانی و باایمان اهالی رسانه، از جنگ نرم با دشمن سربلند بیرون خواهیم آمد.

احمد حاجی‌زاده روز سه‌شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم به مناسبت روز خبرنگار در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه افزود: تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی تقارن بسیار خوبی است، شهادتی که شکل گرفت برای روشن کردن حقایق بود.

وی اضافه کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) واقعیت چهره و شخصیت دشمنان اسلام را روشن و مسیر حق و باطل را با خون خود روشن و شفاف کرد؛ هر کسی بخواهد مسیر حق را برود بداند که دقیقا از چه مسیری باید بگذرد.

وی به نقش حضرت زینب(س) در واقعه کربلا اشاره و بیان کرد: پیام‌رسانی واقعه کربلا بعد از شهادت امام حسین(ع) به برکت حضرت زینب کبری(س) بود؛ ایشان نماد هستند.

حاجی‌زاده با اشاره به شکل‌گیری جنگ رسانه‌ای بین حق و باطل در زمان حاضر، تصریح کرد: مانند دفاع مقدس که کشورهای بسیاری علیه ایران می جنگیدند، اکنون نیز جنگ نابرابری بین ایران و دشمنان در عرصه رسانه شکل گرفته و دشمن با تمام ظرفیت‌ به میدان آمده است.

وی تاکید کرد: همان‌طور که در جنگ هشت ساله برخلاف باور سایر کشورها، با ایثار و فداکاری رزمندگان مچ دشمن را خواباندیم، اکنون نیز به برکت وجود چهره‌های نورانی و باایمانی که در عرصه رسانه فعال هستند، قطعا مچ دشمن را می‌خوابانیم و سربلند از این جنگ بیرون می‌آییم و زمینه‌ساز ظهور خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که ایرنا رسانه مادر است، با تقدیر از عملکرد خبرنگاران ایرنا، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی تلاش بی‌وقفه‌ای در پوشش رویدادهای استان دارد.

معاون استاندار قم در ادامه با بیان این‌که ایجاد تحول در مدیریت جدید روابط عمومی استانداری قم، گفت: روابط عمومی استانداری اقدامات بسیاری در بخش‌های مختلف انجام داده، ولی تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله بسیار داریم.

وی با اشاره به این‌که روابط عمومی‌ها باید زمینه اتصال خبرنگاران با مدیران کل را فراهم کنند، افزود: در سیستم اداری استان این مساله محقق نشده که نیازمند تلاش بیشتر مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

وی با تاکید بر این‌که روابط عمومی‌ها باید پویاتر و زنده‌تر باشند، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی نیز باید همیشه در دسترس باشند؛ مدیران باید از رسانه استفاده کنند تا مردم آگاه شوند چه اقداماتی در بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

حاجی زاده تاکید کرد: بالا بردن سواد رسانه برای مدیران دستگاه‌ها و اهمیت دادن به رسانه‌ها از اولویت‌های استانداری است.

وی با بیان این‌که مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به اهمیت کار رسانه آگاه شوند، ادامه داد: بخشی از نمره ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی میزان رضایت رسانه‌ها از مدیران است.

در این جلسه که با حضور علی فردوسی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم برگزار شد، خبرنگاران ایرنا به بیان دغدغه‌های خود در زمینه پوشش اخبار و همچنین مسائل و مشکلات استان پرداختند.