امام جمعه پردیسان:

23 هزار طلبه مطالبه‌گر در منطقه پردیسان زندگی می‌کنند

امام جمعه پردیسان گفت: در بحث مشارکت‌های مردمی ۲۳ هزار طلبه‌ای که در پردیسان هستند و عمدتا مطالبه‌گر هستند را در کنار خود داریم.

امام جمعه پردیسان گفت: در بحث مشارکت‌های مردمی ۲۳ هزار طلبه‌ای که در پردیسان هستند و عمدتا مطالبه‌گر هستند را در کنار خود داریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در جلسه شورای امر به معروف ونهی از منکر پردیسان که ۲۷ مرداد ماه با حضور دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برگزار شد، عنوان کرد: منطقه پردیسان از نظر تقسیمات جغرافیایی جز منطقه ۸ قم است و بخش و شهرستان نیست و مانند بسیاری از مناطق امیازات و نواقصی هم دارد.

وی با اشاره به برخی از امتیازات منطقه اظهار کرد: منطقه ۸ یک امام جمعه و نماز جمعه دارد و اتفاق با شکوهی می‌افتد، هر چند چنین ظرفیتی آن چنان مورد توجه مسئولان نیست، در حالی که ویژگی ممتاز و ظرفیت مهمی به شمار می‌رود.

امام جمعه پردیسان گفت: در امر به معروف نیز مشورت‌هایی داشته‌ایم، از جمله برنامه‌هایی که اهتمام داشته‌ایم اجرای این فریضه الهی است، در این ارتباط با متولیان و دست اندرکاران در ستاد مشورت کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف افزود: حتی شهر قم را از دل همین جلسات به حرکت درآوردیم و قم هم پای کار است، در طول این مدت موضوعات خوبی را پیگیری کردیم و مسائل روز و مختلف از جمله بوستان‌ها و اصناف مورد ارزیابی قرار گرفت و مصوباتی تدوین و پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی تصریح کرد: بند بند مصوبات تا اجرای نهایی مرور می‌شود و پیگیری لازم وجود دارد، در بحث مشارکت‌های مردمی ۲۳ هزار طلبه‌ای که در پردیسان هستند و عمدتا مطالبه‌گر هستند را در کنار خود داریم.