معاون وزیر صمت:

اولویت دولت حل مشکلات روی زمین مانده است

معاون وزیر صمت گفت:رئیس جمهور به ما توصیه کرده که دیگر کسی حق ندارد کلنگ دست بگیرد و نمایش بدهد؛ ما باید همین کارهایی که روی زمین مانده را به سرانجام برسانیم.

معاون وزیر صمت گفت:رئیس جمهور به ما توصیه کرده که دیگر کسی حق ندارد کلنگ دست بگیرد و نمایش بدهد؛ ما باید همین کارهایی که روی زمین مانده را به سرانجام برسانیم.

به گزارش مهر، محمدجواد حاج حسینی ظهر دوشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: ما مسائل مهم در کشور زیاد داریم، اما آنچه که مهم است، شناخت اولویت‌ها است.

وی با بیان اینکه ما اگر سوال را درست متوجه شویم، بیش از نیمی از مسیر حل مسئله را رفته‌ایم، افزود: از زمان استقرار دولت سیزدهم، در وزارت صمت اتفاقاتی رخ داده که باید به اطلاع مردم برسد؛ به این دلیل که مردم به کمک ما بیایند و اگر در اولویت بندی ها اشتباه کرده‌ایم، تذکر دهند.

معاون وزیر صمت تاکید کرد: در زمینه خودرو اتفاقاتی در حال رخ دادن است و اگر بتوانیم زنگوله‌هایی که سرعت ما را می‌گیرد را پاک کنیم، اتفاقات مهمی رخ می‌دهد.

حاج حسینی ادامه داد: برای کالاهای مصرفی تا ۳۰ درصد و برای کالاهای سرمایه‌ای تا ۲۰ درصد حاشیه سود تعیین شده بود؛ ما وقتی به فروشگاهی می‌رویم و ۳۸ درصد تخفیف را می‌بینیم، بازی‌های بخش توزیع است؛ به همین دلیل درج قیمت مصرف کننده اتفاق خوبی در این زمینه بود.

وی اضافه کرد: ما باید بتوانیم هوشمندسازی را عملیاتی کنیم و اتفاقاتی در این زمینه در حال رخ دادن است که به نفع مردم است؛ باید به جز فوریت‌های پلیسی، فوریت‌های صنعتی هم دیده شود.

معاون وزیر صمت یادآور شد: تمامی مسائلی که در این جلسه توسط بخش خصوصی قم مطرح شد را پیگیری خواهم کرد و به انداز وسع خود مسائل را حل کرده و نتیجه کار را اطلاع خواهیم داد.

حاج حسینی بیان کرد: رئیس جمهور به ما توصیه کرده‌اند که دیگر کسی حق ندارد کلنگ دست بگیرد و نمایش بدهد؛ ما باید همین کارهایی که روی زمین مانده را به سرانجام رسانده و به نیازهای مرتفع نشده توجه کنیم.