با حضور رئیس بنیاد شهید صورت گرفت؛

بهره برداری از ۱۸۰ واحد مسکونی در استان قم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۸۰ واحد مسکونی در استان قم را افتتاح کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۸۰ واحد مسکونی در استان قم را افتتاح کرد.

به گزارش  مهر، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز دوشنبه در جریان سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم که همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛ ۱۸۰ واحد مسکونی استان قم را افتتاح کرد.

پروژه زیتون ۶ در مساحتی بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع احداث شد و برای این پروژه ۱۱۸ میلیارد تومان هزینه صورت گرفت که ۷۰ میلیارد تومان آن آورده متقاضیان بوده است.

تلاش دولت برای کاهش اقساط طرح نهضت ملی مسکن

معاون رئیس جمهوری در حاشیه این افتتاح در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به افتتاح 180 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، گلایه متقاضیان از اقساط ۷ میلیونی یک طرح انبوه‌سازی مسکن را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند تا اقساط طرح نهضت ملی مسکن را متناسب با شرایط متقاضیان تنظیم کند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح یک مجتمع توان‌بخشی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، اضافه کرد: در این مجموعه‌های چندمنظوره توان‌بخشی، بخش‌های مختلفی ورزشی، توان‌بخشی و اقامتی اجرا شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: در این مجموعه توان‌بخشی ۷۰ تخت اقامتی پیش‌بینی و به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت، کابینه و اعضای هیات دولت سفرهای زیادی به استان‌های مختلف کشور را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم نیز در گفتگویی اظهار داشت: در احداث این مجموعه کلیه ضوابط و مقررات ملی ساختمان رعایت شده و توجه به ضوابط معماری نیز در این طرح ملاک عمل بوده است.

داریوش بلدی ابراز داشت: هزینه ساخت پروژه مسکونی زیتون ۶ در منطقه پردیسان، برای هر متر مربع ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

وی بیان داشت: ۴۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات برای متقاضیان در این پروژه پرداخت شده است.