در دیدار با معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛

تاکید آیت الله نوری همدانی بر حل مشکل برخی استان ها در زمینه آب

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار معاون رئیس جمهور نسبت به رسیدگی به مشکلات برخی استانهای کشور در زمینه آب تاکید کرد.

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار معاون رئیس جمهور نسبت به رسیدگی به مشکلات برخی استانهای کشور در زمینه آب تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، وی روز دوشنبه در دیدار امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: مسئولان تا جایی که امکان دارد نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

وی اهمیت جهاد و شهادت را موردتوجه قرار داد و افزود: سلاح اصلی ما در برابر مستکبران و دشمنان آرزوی جهاد و شهادت است.

این مرجع تقلید بابیان اینکه غلبه خون بر شمشیر یکی از مباحث مهم در اسلام است، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود در مراسم اربعین امسال ۵۰ میلیون نفر حضورداشته باشند که مصداق دقیقی از غلبه خون بر شمشیر است.

آیت الله نوری همدانی آمادگی برای شهادت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در بین اقشار مختلف مردم، تعداد شهدای طلاب بیشتر از اصناف دیگر بوده است.

وی با تاکید دوباره بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،بیان کرد: درحالی‌که مجاهدان ما در آرزوی شهادت زندگی می‌کنند دشمنان ما از مرگ در هراس هستند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: دولت سیزدهم از افرادی تشکیل‌شده که انسان‌هایی مؤمن و معتقد به‌نظام هستند.

وی همچنین نسبت به رسیدگی به مشکلات برخی استانهای کشور در زمینه آب تاکید کرد.

همچنین امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۸۰ واحد مسکونی در استان قم مورد بهره‌برداری قرار گرفت. افتتاح یک هتل و مرکز توانبخشی از سایر برنامه‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به قم است.