سرمربی تیم‌فوتسال‌آناصنعت‌پاسارگادقم:

دوبازیکن لیگ‌برتری در نیم فصل جذب می‌شود

سرمربی تیم‌ فوتسال‌ آنا صنعت‌ پاسارگاد قم گفت: برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوبازیکن لیگ‌برتری جذب خواهیم کرد و کادر فنی تیم به جز سرمربی تاکنون تغییری نداشته‌است.

سرمربی تیم‌فوتسال‌آناصنعت‌پاسارگادقم گفت: برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوبازیکن لیگ‌برتری جذب خواهیم کرد و کادر فنی تیم به جز سرمربی تاکنون تغییری نداشته‌است.

سعیدقاسمی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با تشکر از سیدوحیدغیاثی بابت زحمات و تلاش‌های بی دریغ ایشان تا به امروز، بنده از امروز به عنوان سرمربی تیم فوتسال آناصنعت‌پاسارگاد قم انتخاب شدم و تمام تلاشم را برای موفقیت هر چه بیشتر این تیم خواهم‌کرد.

وی افزود: کار سختی در پیش رو داریم ولی به روزهای خوبی که در آینده خواهیم داشت امیدوارهستم و سعی میکنم پاسخ خوبی به اعتماد هیات‌مدیره باشگاه بدهم.

سرمربی آناصنعت‌پاسارگادقم اظهارداشت: هر روزی که شروع تمریناتمان به تعویق بیفتد متضرر خواهیم بود و تلاشمان بر این است که از شنبه تمرینات تیم را آغاز کنیم.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان با جدیت تمام در ادامه راه همراه ما باشند و همچنین از تماشاگران قمی می‌خواهم مثل همیشه شور و هیجان را در سالن داشته باشند و تمام سعی ما بر این است تا با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان روز های خوب را به فوتسال قم برگردانیم.

قاسمی ادامه داد: سعی کردیم تمام اعضای فنی را در تیم حفظ کنیم و تنها تغییر کادرفنی تیم سرمربی تیم بوده است.

وی در رابطه با جذب بازیکنان جدید به تیم گفت: سعی داریم تا در نیم فصل مسابقات لیگ‌برتر برای تقویت تیم دو بازیکن لیگ‌برتری را جذب کنیم تا نقاط ضعف تیم مرتفع شود.