«آناصنعت پاسارگاد» نماینده جدید قم در لیگ برتر فوتسال؛

قاسمی جانشین غیاثی شد

بعد از واگذاری تیم فردوس به سرمایه‌گذار جدید، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از این پس با نام «آناصنعت پاسارگاد» فعالیت خواهد کرد.

بعد از واگذاری تیم فردوس به سرمایه‌گذار جدید، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از این پس با نام «آناصنعت پاسارگاد» فعالیت خواهد کرد.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم اظهار داشت: اولین جلسه هیات مدیره باشگاه آناصنعت پاسارگاد با موضوع کادر فنی تیم، عصر پنج شنبه در دفتر باشگاه با حضور سیدمجید شرافتی رئیس هیات مدیره و سایر اعضا برگزار شد و با تکریم سیدوحید غیاثی و قدردانی از تلاش‌های وی، سعید قاسمی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شد.

جعفر عابدی بیان کرد: سعید قاسمی بازیکن اسبق تیم ملی امید و بسیاری از تیم‌های مطرح باشگاهی ایران است که سال‌ها سابقه بازی در لیگ برتر را دارد و به تازگی وارد عرصه مربیگری شده است.

بعد از تغییر مالکیت تیم فوتسال فردوس به سرمایه‌گذار جدید؛ مالکان این باشگاه تصمیم گرفتند نام تیم را به آناصنعت پاسارگاد قم تغییر دهند، نماینده قم در گذشته با نام فردوس در رقابت‌ها حاضر شده بود.

سید مجید شرافتی رئیس هیئت مدیره تیم آناصنعت پاسارگاد قم طی سخنانی اظهار کرد: به استحضار هموطنان ارجمند، مردم شریف استان قم، علاقمندان ورزش به ویژه دوست‌داران رشته موفق فوتسال می‌رساند، تیم فوتسال «آنا صنعت پاسارگاد» از هفته نهم رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نماینده استان قم در این مسابقات بوده و مدیریت مجموعه، کادر فنی و بازیکنان تیم بی‌صبرانه منتظر پیگیری رقابت‌ها و مشاهده شور و هیجان همیشه وصف‌ناپذیر عاشقان فوتسال است.

وی افزود: امید است اکنون که با هدف رشد و اعتلای این رشته ورزشی گام برداشته‌ایم، در سایه لطف و عنایت ایزد منّان، دست در دست یکدیگر، همدل و صمیمی برای یک هدف مشترک تلاش کنیم و آن هدف بی‌تردید نمایش توانمندی فوتسال استان قم و استعداد بی‌نظیر فوتسالیست‌های عزیز قم است.

شرافتی تصریح کرد: همچنین از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط تک تک عزیزان در مدیریت سابق فردوس قدردانی می‌نماییم.

نماینده قم در لیگ برتر فوتسال اکنون در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات قرار دارد.