استاندار قم تاکید کرد؛

استان نگاه ویژه به رفع مشکلات آموزش و پرورش دارد

استاندار قم گفت: باید مسائل آموزش و پرورش را حل کنیم و همه برای این موضوع باید پای کار بیایند.

استاندار قم گفت: باید مسائل آموزش و پرورش را حل کنیم و همه برای این موضوع باید پای کار بیایند.

سید محمدتقی شاهچراغی در شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات را با پیگیری می‌توان حل کرد، اظهار کرد: برگزاری جلسات به تنهایی و عدم پیگیری مصوبات نمی‌تواند مشکلی را از آموزش و پرورش حل کند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش را شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: در این عرصه از ظرفیت بازنشستگان و دانشجویان استفاده شده است.

استاندار قم با اشاره به اینکه باید مسائل آموزش و پرورش را حل کنیم و همه برای این موضوع باید پای کار بیایند، مطرح کرد: نگاه دولت به کار جهادی است که در قالب هماهنگی و هم‌پوشانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت تمام مجموعه‌ها برای رفع مشکلات استفاده شود، خاطرنشان کرد: موضوع  سرویس حمل و نقل دانش آموزان روستایی یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است که باید در جلسه‌ای به طور ویژه به آن پرداخته شود.

شاهچراغی با اشاره به بحث متمم بودجه سفر، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای این موضوع درحال انجام است و باید برخی از مسائلی که مهم و ضروری است احصا شود تا بتوانیم از متمم برای آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات نیازمند پیگیری مستمر هستیم، یادآور شد: فضای جدیدی که در دولت ایجاد شده است در راستای رفع مشکلات قرار دارد.

استاندار قم با اشاره به اینکه باید در موضوعات آموزش و پرورش به صورت دقیق‌تر و مصداقی‌تر ورود پیدا کنیم، بیان کرد: برخی از مسائل این حوزه را نیز می‌توانیم در قالب سفر دوم رئیس جمهور به قم مطرح کرده و به دنبال رفع آن باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فضای همراهی و همکاری در استان وجود دارد، ابراز کرد: بخشی از مشکلات را می‌توانیم با استفاده از ظرفیت استان رفع کنیم و برای برخی دیگر باید از ظرفیت‌های کشوری و ملی استفاده کنیم.