قم میزبان لیگ برتر تنیس روی‌میز ایران

پینگ‌پنگ باز قم نایب‌قهرمان شد

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم گفت: پیکارهای 1401 لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور در دو رده سنی بخش پسران از سه شنبه در قم برگزار می‌شود.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم گفت: پیکارهای 1401 لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور در دو رده سنی بخش پسران از سه شنبه در قم برگزار می‌شود.

محمد عموئیان در گفتگو با فارس، اظهار کرد: هیات تنیس روی‌میز استان قم از سه‌شنبه 22 شهریور ماه میزبان مسابقات فصل 1401 لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور در دو رده نوجوانان و جوانان است و این مسابقات با شرکت ۲۸ تیم از استان‌های مختلف در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم با عنوان یادبود شهید محسن آبکار تا 24 شهریور در قم به انجام می‌رسد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات بزرگسالان منطقه 6 تنیس روی‌میز ایران اشاره و بیان کرد: این پیکارها نیز با شرکت 50 نفر از استعدادهای پینگ‌پنگ استان‌های همدان، قم و مرکزی به میزبانی همدان برگزار شد و نتیجه آن برای هیات قم کسب مقام نایب‌قهرمانی سیدمحمدامین منتظری بود.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم با اشاره به رده‌بندی نهایی این پیکارها افزود: مقام اول این مسابقات به محمدجواد سهرابی از مرکزی رسید که جایزه یک میلیون تومانی را دریافت کرد و سیدمحمدامین منتظری پینگ‌پنگ باز خوش‌آتیه قم با کسب مقام نایب‌قهرمانی صاحب جایزه هفتصد هزار تومانی شد.

وی اضافه کرد: مقام سوم مشترک این رقابت‌ها نصیب پوریا سخایی از و پارسا معصومی از همدان شد تا هر کدام جایزه پانصد هزار تومانی بگیرند، مقام پنجم را مسعود عزیزیان از همدان کسب کرد و دو نماینده دیگر قم محمدحسن حبیبی و محمدرضا سیفی رتبه‌های ششم و هفتم را به دست آوردند.