کوآماسیتی قهرمان جام حذفی فوتبال قم شد

تیم فوتبال کوآماسیتی با شکست عقاب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم را از آن خود کرد تا نماینده قم در جام حذفی فوتبال ایران شود.

تیم فوتبال کوآماسیتی با شکست عقاب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم را از آن خود کرد تا نماینده قم در جام حذفی فوتبال ایران شود.

هیات فوتبال استان قم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های این استان را با توجه به عدم تمایل بسیاری از تیم‌های باشگاهی، تنها با رقابت سه تیم عقاب، ایرانجوان و کوآماسیتی برگزار کرد و سرانجام کوآما با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

در واقع برای تعیین نماینده فوتبال قم در دوره جدید مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، تنها سه تیم عقاب، کوآما و ایرانجوان اعلام آمادگی کردند و بر اساس قرعه، عقاب به قرعه استراحت خورد و تیم‌های کوآما و ایرانجوان تک مسابقه نیمه‌نهایی را در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار کردند که این بازی بعد از تساوی به ضربات پنالتی رفت و تیم شگفتی‌ساز کوآما با حذف ایرانجوان، حالا باید برای قهرمانی به مصاف عقاب برود.

دیدار عقاب و کوآما برای تعیین قهرمان جام حذفی فوتبال قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد و این بار دیگر خبری از شگفتی نبود و تیم کوآما بعد از حذف ایرانجوان و راهیابی به فینال مسابقات جام حذفی فوتبال قم، با تدابیر کادر فنی خود در دیدار نهایی برابر تیم خوب عقاب هم حساب شده کار کرد و با کشاندن بازی به ضربات پنالتی، حریف را مغلوب و جام حذفی را فتح کرد

فوتبالیست‌های «کوآماسیتی» با کسب مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم، به عنوان نماینده  استان قم در فصل 1401 مسابقات جام حذفی فوتبال ایران گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به میدان می‌روند، جامی که تیم قهرمان آن نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خواهد بود.