با صدور بیانیه ای تاکید شد؛

درخواست بازاریان قم برای برخورد عبرت آموز با عوامل میدانی آشوب

بازاریان قم در بیانیه ای از قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع و عبرت آموز با عوامل میدانی آشوب و محرکان و پشتیبانان آن‌ها در فضای مجازی شدند.

بازاریان قم در بیانیه ای از قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع و عبرت آموز با عوامل میدانی آشوب و محرکان و پشتیبانان آن‌ها در فضای مجازی شدند.

به گزارش مهر، هیئت امنا بازار قم با صدور بیانیه‌ای حوادث اخیر که توسط عده‌ای اغتشاشگر و آشوب طلب صورت گرفته را محکوم کردند.

متن بیانیه هیئت امنا بازار قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی شکوهمند مردم سرافراز ایران که در زیر سایه پرچم اسلام ناب محمدی و تحت رهبری امام عظیم الشان (ره) شکل گرفت، احیا کننده ارزش‌های والای اسلامی و انسانی بود.

دستاوردهای افتخارآفرین ملت مقاوم ایران علی رغم توطئه‌های بیشمار دشمنان، جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به خاری در چشم دشمنان و بدخواهان این نظام اسلامی نمود.

در این میان گروه‌ها و فرقه‌های مزدوری همچون سلطنت طلبان و منافقین جنایتکار و کومله کردستان و الاهواز خوزستان که داعیه تجزیه طلبی دارند به بهانه فوت مرحومه امینی دست در دست هم با پشتیبانی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و بخشی از سلبریتی‌ها و لیبرال‌های خائن داخلی دست به اغتشاش و آشوب زده و ضمن هتک حرمت قرآن کریم و حمله به مساجد و حسینیه‌ها و آتش زدن پرچم مقدس ایران و کشیدن چادر از نوامیس مسلمانان، تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن محافظان امنیت کشور موجب سلب آسایش و امنیت کشور شدند به طوری که قلب هر ایرانی آزاده و وطن پرست را به درد آورده و انزجار عمومی از آشوبگران معاند نظام اسلامی را به همراه داشت.

اصناف بازار قم ضمن اعلام همدردی با خانواده مرحومه امینی و تسلیت به خانواده معزز شهیدان و مدافعان امنیت کشور و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب، اعمال آشوبگران را به شدت محکوم، و از قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع و عبرت آموز با عوامل میدانی آشوب و محرکان و پشتیبانان آن‌ها در فضای مجازی می‌باشد.

از شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی تدوین قوانین بازدارنده جهت سرو سامان دادن به وضعیت اسفبار فضای مجازی به شدت رهاشده را خواستاریم.