مشاور استاندار مطرح کرد؛

مدیران در بزرگداشت یاد شهدا در قم کوتاهی نکنند

مشاور استاندار در امور کنگره ملی شهدای استان قم گفت: نباید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شاهد ترک فعل مدیران باشیم.

مشاور استاندار در امور کنگره ملی شهدای استان قم گفت: نباید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شاهد ترک فعل مدیران باشیم.

نصرت‌الله لطفی مشاور استاندار در امور کنگره ملی شهدای استان قم در جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات محیطی کنگره ملی شهدای استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهدا وظیفه همه است، به‌خصوص آن‌هایی که سمتی در این نظام دارند.

وی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای استان قم چند سال است که فعال‌شده و در حال انجام اقدامات متعدد در استان است، عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها در برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم سهیم هستند.

مشاور استاندار در امور کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه تبلیغات در محیط‌های اداری حداقل فعالیت در این زمینه است، مطرح کرد: باید زمینه تبلیغات در سطح گسترده‌تری باشد تا تمام شهر رنگ و بوی شهدا را بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین هیچ‌ عرصه‌ای وسیع‌تر از فرهنگ شهدا ندارد، خاطرنشان کرد: قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب باید به بهترین شکل در برگزاری کنگره ملی شهدا ورود پیدا کند.

لطفی ادامه داد: شعار “قم، سرآمد شهادت” توسط ولی‌فقیه مسلمین بیان‌شده و ما وظیفه‌داریم سرآمد بودن قم را هرچه بهتر معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شاهد ترک فعل مدیران باشیم، تصریح کرد: با مدیریت شهرداری باید تمام شهر رنگ و بوی شهدا بگیرد.

مشاور استاندار در امور کنگره ملی شهدای استان قم افزود: تبلیغات نباید تنها در ورودی و هسته مرکزی شهر انجام شود بلکه محله‌های حاشیه‌ای نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: نباید تمام بار تبلیغات بر دوش شهرداری‌ها باشد، بلکه تنها مدیریت باید بر عهده شهرداری باشد و تمام دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

لطفی با بیان اینکه وظیفه مستقیم بر عهده تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی است، یادآور شد: باید هر زائری که وارد شهر قم می‌شود و تمام شهروندان در کوچه‌ها و محله‌ها یادی از شهدا را زنده کنند.