هشدار فرمانده کل سپاه به غربی ها؛

نمی‌توانید برای یک ملت اضطراب بیافرینید و خود در آرامش باشید؛ آرامش‌تان را می‌گیریم

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: به آمریکا، اسراییل و رژیم‌سعودی می‌گوییم زیاد آرام نباشید، نمی‌توانید برای یک ملت اضطراب بیافرینید و خود در آرامش باشید؛ آرامش‌تان را می‌گیریم.

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: به آمریکا، اسراییل و رژیم‌سعودی می‌گوییم زیاد آرام نباشید، نمی‌توانید برای یک ملت اضطراب بیافرینید و خود در آرامش باشید؛ آرامش‌تان را می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری های داخلی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع عظیم تشییع‌کنندگان شهدای تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت و زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید و دشمن را وادار کردید که خفقان بگیرد و صدایش با فریاد‌های شما خاموش شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شما مردم وفادار امروز به دشمن نشان دادید که او هیچ و پوچ است و فقط فریادی از رسانه‌ها است، ادامه داد: توطئه جاری در کشور ما محصول به هم پیوستن سیاست‌های آمریکا، انگلیس، سعودی و رژیم صهیونیستی است که شکست‌های سختی از ملت ایران طی ۴۳ سال اخیر خورده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران تأکید کرد: وقتی آمریکا شما را تحریم کرد شما با قدرت از فراز آن گذشتید و پهپادشان را منهدم کردید تا ثابت شود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و وقتی قهرمان مبارزه با تکفیر و تروریسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه به شهادت رساندند، پایگاه آمریکا نماد قدرت آمریکا در عراق را هدف قرار دادید و باز ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: اکنون آمریکا، رژیم موقت صهیونیستی و رژیم آل سعود خسته از شکست‌های مکرر همچون شکست در جنگ یمن، شکست در تشکیل دولت در عراق و در لبنان و سوریه، وقتی این نفوذ معنوی را دیدند فهمیدند نمی‌توانند در برابر ملت ایران بایستند. این را به اندک جوانان فریب‌خورده ایران می‌گوییم، می‌دانید آرزوی آمریکا برای ایران و جوانانش چیست؟ آن‌ها گفتند که جوانان ایرانی را باید آمریکایی کنیم تا آن‌ها صدای ما را بشنوند و رویایی آمریکا از جوانان ما این است که فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که کیست.

سرلشگر سلامی ادامه داد: تصویر آمریکا از ایران تعطیلی همه مراکز، شورش و ناامنی و حمله به نیرو‌های مدافع امنیت و آتش‌زدن اموال دولتی و مردم است و تصویر آمریکا از ایران یک کشور نیازمند و وابسته است و به طمع افتاده‌اند تا کشور به زمانی برگردد که نفت آن را غارت ببرند و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی سرنوشت آن را تعیین می‌کردند و زمانی که چادر از سر زنان ما کشیدند و چهره جوانان ما را با سیاهی شیطان درآمیختند و‌ای ملت آن‌ها می‌خواهند دین ما را بگیرند و ما به آن‌ها می‌گوییم دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به آن‌ها که می‌گویند «زن زندگی آزادی»؛ اظهار داشت:‌ آن‌ها که می‌گویند «زن زندگی آزادی» آیا شهدای زن حرم شاهچراغ گناهی کرده بودند؟ نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود؛ شما که از آزادی سخن می‌گویید، آیا مردم برای عبادت آزاد نیستند، آیا آزادگی، برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و حرمات الهی است و آزادی که آمریکا به ایران وعده می‌دهند همان است که در رژیم طاغوت وعده داده بود؟ آگاه باشید، فریب نخورید، خود را از زیر سیطره رسانه‌های دشمن خارج کنید؛ این رودخانه مسموم شما را غرق خواهد کرد، ای دانشجویان و جوانان به گوش باشید که ملت ایران پذیرای این حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.

وی با بیان اینکه این نقشه شوم، نقشه‌ای است که در اتاق‌های فکر کاخ سفید و رژیم صهیونیستی تعبیه شده، ادامه داد: ما به آن عده‌ای که فریب خوردند می‌گوییم امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایند؛ از جان این ملت چه می‌خواهید؛ فکر نکنید که بایدن و سایر مقامات رژیم صهیونیستی و آل سعود باید به شما تلفن کند تا به خیابان بیایید، بلکه از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند و بدانید که این فتنه هیچ عاقبتی ندارد و از سرزمین تسلط دشمن خارج و به دامن ملت برگردید. آیا می‌خواهید با منافقین جنایت‌کار و خائنین به ملت به حکومت برسید؟ چشمانتان را بازکنید و در کنار مردم همیشه در صحنه باشید که شاهد یک شکست تاریخی دیگر برای آمریکا و یک پیروزی بزرگ برای ملت هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم پوسیده سعودی گفت: بار دیگر می‌گویم با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد و انتقام خواهیم گرفت.

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: به آمریکا، اسراییل و رژیم‌سعودی می‌گوییم زیاد آرام نباشید، نمی‌توانید برای یک ملت اضطراب بیافرینید و خود در آرامش باشید؛ آرامش‌تان را می‌گیریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ما در اینجا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای تحقق آرزوهای زیبای رهبری خود و وعده‌های او در میدان هستیم.

سرلشکر سلامی خطاب به کودک بازمانده از حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: یک کلام به آرتین عزیز، آرتین عزیزم تو به ظاهر کوچکی اما به تو وسعت یک کشور بزرگی و امروز در قلب تمام ملت جا داری؛ آرتین امروز در قلب ماست. همه ایرانی‌ها امروز پدر و مادر تو هستند و تمام کودکان برادر تو هستند و ما همه خادم تو هستیم و به عنوان نماد مظلومیت ایران، تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بیان خواهی کرد.