معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری:

ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: مقامات آمریکایی به دروغ می‌گویند که ما دوستدار ملت ایرانیم، در حالی‌که ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: مقامات آمریکایی به دروغ می‌گویند که ما دوستدار ملت ایرانیم، در حالی‌که ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی‌کنند.

سید مهدی قریشی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان کهک  در گفتگویی گفت: ۱۳ آبان به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب دومی بود که آغاز شد و در حقیقت با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اولین ترک ها بر دیوار استکبار آمریکایی رقم خورد.

معاون استاندار قم با اشاره به جنایات آمریکا در حق مردم ایران افزود: مقامات آمریکایی به دروغ می‌گویند که ما دوستدار ملت ایرانیم، در حالیکه ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ادامه داد: آمریکایی‌ها از حمایت از گروه‌های تروریستی مثل منافقین که هزاران نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند تا جنگ تحمیلی، کودتا، فتنه، اغتشاشات، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری و انواع تحریم‌های ظالمانه را در حق ملت ایران روا داشته اند و در این چهار دهه کاری نبوده که علیه ما انجام ندهند و حالا برای ما دلسوز شده اند و آن هم با حمایت از اغتشاش گران، آشوب‌گران و تروریست‌ها میخواهند ناجی ملت ایران باشند.

وی حضور مردم در صحنه‌های انقلابی ازجمله راهپیمایی روز ۱۳ آبان را همچون تیری بر قلب دشمنان دانست و گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند تا مردم را با خود همراه کنند و به انواع شیوه‌ها متوسل شدند ولی جز عده ای فریب خورده کسی همراهی نکرد و بالعکس با حضور گسترده مردم در صحنه‌ها و راهپیمایی‌های ضد آنها هر روز ناامیدتر از قبل شده و شاهد هستیم که طی روزهای اخیر چگونه عوامل خارجی و حقوق بگیرانشان با همدیگر دعوا می‌کنند.

قریشی حضور مردم و دانش آموزان و دانشجویان شهرستان کهک را در راهپیمایی ۱۳ آبان را بسیار خوب ارزیابی نمود و گفت: واقعا این حضور ارزشمند را باید قدر دانست که مردم فهیم شهرستان کهک با زمان شناسی خود اینگونه برای کشور و اسلام در صحنه حاضر شدند.

گفتنی است معاون استاندار پس از اقامه نماز جمعه با حضور در منزل شهید بابایی در شهرستان کهک با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو نمود.