مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

شاعران و مداحان محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: شاعران و مداحان ظرفیت بسیاری دارند که می‌توانند واقعیات کشور را به خوبی روایت کنند تا بخشی از محاصره تبلیغاتی دشمن شکسته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: شاعران و مداحان ظرفیت بسیاری دارند که می‌توانند واقعیات کشور را به خوبی روایت کنند تا بخشی از محاصره تبلیغاتی دشمن شکسته شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی شعبان زاده شامگاه یکشنبه در «سوگواره شعر شهیدان حرم» که به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) که در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: امروز کشور از جوانب مختلف مورد محاصره تبلیغاتی است و دشمنان در این راستا با بهره گیری از ابزار هنر، خبر، جریان اطلاع رسانی و شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند تا واقعیات را وارونه نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین به این دلیل است که این محاصره شکسته شود که اگر نتوانیم این محاصره را بشکنیم در این صورت دشمن روایت خود را که آکنده به دروغ است به جامعه القا می‌کند.

حجت الاسلام شعبان زاده عنوان داشت: شاعران و مداحان ظرفیت بسیاری دارند که می‌توانند واقعیات کشور را به خوبی روایت کنند تا بخشی از این محاصره تبلیغاتی شکسته شود و شاعران و مداحان باید با قوت در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی به میدان بیایند.

ظرفیت نیروهای جبهه انقلاب هم افزا شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: اگر ظرفیت نیروهای جبهه انقلاب هم افزا شود در راستای منویات رهبر معظم انقلاب می‌توانیم به بسیاری از سوالات و ابهامات و روایت‌های غلط دشمنان غلبه کنیم.

حجت الاسلام شعبان زاده افزود: در دوره جدید از جریان انقلاب زمینه یکپارچگی نیروهای جبهه انقلاب بیش از سایر برهه‌ها فراهم شده و امروز سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش در کنار هم هستند و شبکه جریان ولایی را باید هم افزا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: قدرتی که بیان شاعران متعهد و انقلابی و آئینی دارد کم نظیر است و باید در دفاع از انقلاب اسلامی قدرتمند ظاهر شد.