معرفی برترین‌های تفنگ و تپانچه در قم

مسابقات قهرمانی تیراندازی استان قم با رقابت 35 تیرانداز در سالن تخصصی شهید مهدی‌ زین‌الدین قم نفرات اول تا سوم خود را شناخت.

مسابقات قهرمانی تیراندازی استان قم با رقابت 35 تیرانداز در سالن تخصصی شهید مهدی‌ زین‌الدین قم نفرات اول تا سوم خود را شناخت.

هیات تیراندازی استان قم متولی برگزاری مسابقات این دوره ویژه ادارات بود و این رقابت‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی ویژه هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور تیراندازان 6 دستگاه دولتی در دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید.

در مجموع 35 تیرانداز برای کسب رتبه‌های برتر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر رقابت کردند که سرانجام در رشته تفنگ بادی آقایان حامد غرباقی چهره شناخته شده تیراندازی قم از دانشگاه علوم پزشکی مقام قهرمانی را کسب کرد، سیدمجید خسروی و ابراهیم صفایی  از سپاه علی بن ابی طالب (ع) دوم و سوم شدند.

در رشته تپانچه بادی آقایان علی مرادی و حسین دروگر از سپاه علی بن ابی طالب (ع) روی سکوهای قهرمانی و نایب‌قهرمانی ایستادند و رحمت‌الله ملاآقایی از دانشگاه علوم پزشکی مقام سوم را به دست آورد.

در رشته تفنگ بادی بانوان به ترتیب مرضیه فراهانی و زهره ستوده از دانشگاه علوم پزشکی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مقام سوم به نفیسه امام از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای رسید، ضمن اینکه در رشته تپانچه بادی بانوان سارا واعظی از اداره کل حمل و نقل، فاطمه فیروزی به همراه شهلا مقدمی از دانشگاه علوم پزشکی اول تا سوم شدند.