معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد:

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع شهدای روحانیت، گفت: این تقاطع غیرهمسطح تا پایان سال آماده بهره‌برداری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع شهدای روحانیت، گفت: این تقاطع غیرهمسطح تا پایان سال آماده بهره‌برداری است.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت اظهار داشت: این پروژه در تابستان سال جاری به خاطر مشکلات حوزه برق، حدود ۶ ماه به‌صورت کامل متوقف شد که این مساله موجب اختلال در زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده از اتمام آن شده است.

وی با تأکید بر استفاده از ماده‌قانونی، برای تملک برخی عرصه‌های پیرامونی محور، ابراز کرد: این بلوار موجب دسترسی بین بلوار یادگار امام با بلوارهای امام رضا(ع) و الغدیر خواهد شد که ازنظر صرفه‌جویی در زمان، انرژی و سهولت دسترسی و روان‌سازی ترافیکی نقش بسزایی در شهر خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بابیان اینکه رمپ و لوب‌های اصلی بلوار احداث‌شده است، تصریح کرد: برای جلوگیری از قطع درختان در مسیر، طرح اجرایی بلوار در سه لکه مجزا از هم در حال احداث است.

حلوایی زاده آخرین وضعیت این طرح کلان حمل‌ونقلی را موردتوجه قرار داد و گفت: تقاطع شهدای روحانیت تا پایان امسال به‌صورت کامل تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی اضافه کرد: قرارداد اولیه این طرح ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده هم‌اکنون در چند جبهه، عملیات عمرانی آن در دست اجراست.