رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم انتخاب شد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم، روز چهارشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی در اداره کل ورزش و جوانان این استان انتخاب شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم، روز چهارشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی در اداره کل ورزش و جوانان این استان انتخاب شد.

در این مجمع که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی برگزار شد، «سعید آمده» و «مجید تلخابی» نامزدهای کسب ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم بودند که در پایان تلخابی ۱۷ رای و آمده سه رای کسب کردند.

ریاست تلخابی بر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم چهار ساله خواهد بود.

در این مجمع انتخاباتی هم‌چنین اعضای هیأت رئیسه هیات بدنسازی استان قم انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این جلسه گفت: هیچ یک از ورزشکاران و قهرمانان ما در اغتشاشات اخیر که در قم رخ داد حضور نداشتند و این در حالی بود که در بحبوحه اغتشاشات ورزشکاران ما در گلزار شهدا مشغول به تجدید بیعت و زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا بودند.

ابراهیم سانی خانی اظهار داشت: هر نظامی بر سرکار باشد قانون خاص خود را دارد و بی قانونی در هیچ کشوری نداریم، دشمن اکنون موضوع حجاب را بهانه ای برای تجزیه طلبی ایران و نبود آزادی در کشور قلمداد می کند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی آزادی های زیادی داده است اما ما زیر بار زور نمی رویم و صرفا در برابر خدای متعال سر خود را زیر می‌گیریم و عزتمندانه در برابر همه زورگویان عالم می ایستیم.

وی همچنین با بیان این که هیات های ورزشی زمینه های شکوفایی ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی را فراهم کنند، گفت: پرورش اندام قم حرف های زیادی برای گفتن دارد و جوانان مستعدی در این رشته ورزشی وجود دارند.

سانی خانی بیان کرد: باشگاه های خصوصی به ورزش ما کمک می‌کنند و باید پهلوان سازی کنند تا در روزهای سخت بتوانیم به ورزشکاران تکیه کنیم.