درخشان:

باید مقابل آمریکا هوشمندانه بازی کنیم

کارشناس فوتبال کشورمان ضمن تمجید از عملکرد شاگردان کی‌روش در بازی ولز، تاکید کرد که آمریکا حریفی سرسخت خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان ضمن تمجید از عملکرد شاگردان کی‌روش در بازی ولز، تاکید کرد که آمریکا حریفی سرسخت خواهد بود.

با پیروزی مقتدرانه ملی‌پوشان ایران مقابل تیم ملی ولز حالا امیدها برای صعود از گروه بسیار زیاد است. موضوعی که مستلزم امتیاز گرفتن از حریفی به نام آمریکاست. شاگردان کارلوس کی‌روش که باخت به انگلیس را خیلی زود فراموش کردند و به زیبایی حریف اروپایی را از پیش رو برداشتند حالا برای مصاف با وایکینگ‌ها آماده می‌شوند.

در همین خصوص حمید درخشان در مورد پیروزی دو بر صفر ایران مقابل ولز به خبرنگار ما گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود. بچه ها خوب کار کردند. با دو فوروارد بازی کردیم و بازیکنان فعل خواستن و برنده شدن را صرف کردند. از لحاظ روحی خیلی بهتر از بازی قبلی بودند و انگیزه دو چندانی داشتند و برای موفقیت تلاش خوبی انجام دادند و با برنامه‌تر بودند.

او همچنین درباره تعویض هایی که کارلوس کی‌روش انجام داد، عنوان کرد: تعویض ها به تیم کمک کرد و در واقع با یک مجموعه باتجربه و خوب توانستیم به گل برسیم. در دقایق دیگر بازی و پیش از رسیدن به گل هم بدشانسی آوردیم اما بچه ها با تلاش بیشتر موفق شدند که دو گل به ثمر برسانند.

پیشکسوت فوتبال در مورد گلزنی روزبه چشمی و رامین رضاییان ادامه داد: این دو بازیکن روز خوبی را سپری و به تیم ملی کمک کردند. رامین که از اول بازی داخل زمین بود و خیلی تلاش کرد و تلاشش هم به نتیجه رسید. روزبه هم دقایق پایانی آمد و فشار رویش بود و با این گل فشار از روی او برداشته شد.

وی در خصوص دو سبک متفاوت ایران در بازی مقابل انگلیس و ولز و همچنین شکست سنگین مقابل انگلیسی‌ها و پیروزی برابر ولز توضیح داد: قبل از اینکه وارد مسابقات شویم من گفته بودم که اگر بر انگلیس غلبه کنیم می‌توانیم از لحاظ روحی روانی در مقابل ولز هم به پیروزی برسیم که متاسفانه در دیدار با انگلیس شکست سنگینی خوردیم. در مورد بازی با آمریکا هم باید بگویم که به مراتب این بازی سخت‌تر است. آمریکا بهتر از ولز فوتبال بازی می‌کند و این مشکل‌ساز می‌شود. اگر بدون برنامه باشیم اذیت خواهیم شد. اگر با یک برنامه خوب و هوشمندانه بازی کنیم بی‌شک می‌توانیم آمریکا را شکست بدهیم.

درخشان در پایان در مورد میزبانی قطر افزود: به نظرم میزبان خیلی خوبی است و ما بهترین جام جهانی را می‌بینیم. همه شرایط لازم در قطر فراهم است.