کارشناس و پژوهشگر رسانه:

قاطبه زنان ایرانی در برابر هجمه تمدن غرب، از هویت اسلامی خود دفاع می کنند

کارشناس و پژوهشگر رسانه تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، قاطبه زنان ایرانی در برابر هجمه ی تمدن غرب، از هویت اسلامی خود دفاع کرده و می کنند.

کارشناس و پژوهشگر رسانه تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، قاطبه زنان ایرانی در برابر هجمه ی تمدن غرب، از هویت اسلامی خود دفاع کرده و می کنند.

حسین عباسی فر در گفت و گو با خبرگزاری حوزه با اشاره به این که در فتنه اخیر شاهد جنگ ترکیبی و پیچیده نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی بوده ایم، اظهار داشت: در قضیه اخیر به بهانه دفاع از حقوق زن بحث حجاب مطرح شد و این در حالی است که به تعبیر رهبر عزیزمان، هدف دشمن و ایادی آن، نه بحث حجاب و بی حجابی بلکه تضعیف ایران است چرا که می دانند با وجود ایرانِ قوی راه به جایی نمی برند و نقشه هایشان خنثی می شود.

وی افزود: در این میان حقیقتاً دلمان به حال آن یک درصدی که تحت تاثیر رسانه‌ها و تهاجم فرهنگی، کشف حجاب کردند می‌سوزد؛ آن تعداد اندکی که از افراد ناچیز فاسد جدا هستند و فقط تحت فشار و پروپاگاندای تمدن غرب حجاب را کنار گذاشته‌اند و این کنار گذاشتن حجاب سر مطلقاً به معنای بی دینی و لامذهبی و بی اعتقادی و کفر و شرک نیست، چه آن که عمل نکردن به یک حکم اسلامی است مثل خیلی از دیگر مسلمانان که به برخی احکام دیگر عمل نمی کنند.

وی همچنین گفت: آن ها خواهران عزیزی هستند که برخی به علت هجوم شبهات و عدم وجود استاد و راهنما، ‌ برخی به علت فضائی که در آن قرار گرفته‌اند، برخی به علت رؤیایی که غرب برای آنها ساخته است، ‌ برخی به علت الگوسازی‌های غلطی که در کودکی برایشان شده است و … یک حکم ساده و کاملاً عقلانی خداوند متعال را رعایت نمی کنند و این رعایت نکردن لزوماً به معنای اعتقاد نداشتن نیست، مثل برخی از پزشکان که با علم به ضرر داشتن سیگار، ‌ خودشان سیگار می کشند.

این کارشناس و تحلیلگر مسایل اقتصادی در ادامه با طرح این نکته که پیش از هر چیز باید بدانیم که ترسیم درست صحنه به ما کمک می کند که بدانیم مساله چیست و راهکار آن کدام است، خاطرنشان کرد: ماجرا از آن قرار است که زنان ایرانی در مقابل هجمه‌ی عظیم تمدن غرب به زن، ایستاده‌اند و اجازه نداده‌اند مثل زن غربی تبدیل به کالا بشوند و لذا در تحلیل این مسایل باید صحنه را بین المللی دید نه داخلی.

وی گفت: زن در غرب حقیقتاً یک کالای جنسی است؛ کالایی که اگر خود را برهنه عرضه نکند هیچ جایگاهی در نظام اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و رسانه ای و … نخواهد داشت و این در حالی است که زن ها در ایران ثابت کردند که در مقابل تمام فشارها اتفاقاً آزاده و آزاد انتخاب کرده‌اند که انسان باشند نه کالای قابل خرید و فروش. انتخاب کرده‌اند که در تعامل با زنان و مردان جامعه، عقل و روح و قلبشان دیده شود نه جسمشان. انتخاب کرده اند که صحنه تعاملات اجتماعیشان بازار نباشد، رقابت نباشد، بی اخلاقی نباشد.

عباسی فر بیان داشت: این حقیقت زن ایرانی است؛ چه قدری موهایش را از زیر روسری بیرون گذاشته باشد، چه شالش افتاده باشد و چه چادر بر سر داشته باشد، چرا که زن ایرانی در خط مقدم جبهه ایرانیان در مقابل تمدن غرب ایستاده است.

وی گفت: زن ایرانی در مقابل دشمنانی ایستاده که به هیچ کس در این مملکت رحم نمی کنند، همه را تحریم می کنند، حتی کودکان بیمار پروانه ای را. این دشمن قسم خورده به خیالش زنان ایران که چهار تار مویشان را بیرون گذاشته اند و لاک سرخ و سبز به ناخنهایشان زده اند دیگر از خدا و اسلام و انقلاب و شهدا و قرآن و اهل بیت(ع) و همه چیز دست کشیده‌اند. علتش هم این است که دشمنان ما چشمشان رو به حقیقت کور است. یعنی چشم دارند اما نمیخواهند ببینند. گوش دارند نمیخواهند بشنوند. قلب دارند اما نمیخواهند بفهمند. لهم قلوب لایفقهون بها و لهم اعین لایبصرون بها و لهم آذان لایسمعون بها اولئک کالانعام بل هم اضل.

وی در خاتمه افزود: به راستی باید درود فرستاد بر قاطبه ی زنان سرزمینمان که نشان داده اند طمع شیاطین برای سوء استفاده از ایشان تیری است که به سخت ترین سنگ دنیا خورده است.