کلاس مربی گری با حضور مدرس فدراسیون کشتی در قم آغاز شد

کلاس استاژ مربی گری کشتی با تدریس یعقوب نجفی جویباری مدرس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در قم آغاز شد.

کلاس استاژ مربی گری کشتی با تدریس یعقوب نجفی جویباری مدرس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در قم آغاز شد.

نایب رئیس هیات کشتی استان قم در حاشیه برگزاری کلاس استاژ مربی گری کشتی گفت: بعد از درخواست رسمی و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی هیات کشتی استان با همکاری فدراسیون کشتی امروز شاهد برگزاری کلاس استاژ مربی گری کشتی در قم هستیم.

محسن وزیری بیان کرد: مدرس این دوره در سال‌های نه چندان دور سابقه مربی گری تیم‌های ملی را در کارنامه دارد و یکی از مربیان سازنده کشور محسوب می‌شود.

نایب رئیس هیات کشتی استان قم گفت: آموزش رکن اصلی در موفقیت رشته کشتی در قم محسوب می‌شود که با توجه به سرعت تولید علم در عرصه علوم ورزشی، توجه کردن به دانش به روز از ضرورت هاست که این مهم از نگاه هیات کشتی استان قم به دور نبوده است و علاوه بر کلاس استاژ دوره باز آموزی مربی گری هم در دستور کار قرار دارد.

وزیری با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در خانه کشتی قم بیان کرد: با توجه به توسعه چشم نواز کشتی در قم در طول سالیان اخیر و برای حفظ و گسترش این موفقیت ها، افزایش و یا رشد کمی مربیان کشتی از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است که بر این اساس درخواست برگزاری کلاس استاژ مربی گری از سوی هیات کشتی به فدارسیون اعلام شد و در حال حاضر در حال برگزاری آن هستیم.