حرکت شنیع نشریه فرانسوی طراحی شده اتاق‌های فکر غربی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی علیه مقدسات اسلام اعلام کرد: بی‌تردید این حرکات شنیع، طراحی شده اتاق‌های فکر غربی، در راستای جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه‌ای علیه مسلمان است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی علیه مقدسات اسلام اعلام کرد: بی‌تردید این حرکات شنیع، طراحی شده اتاق‌های فکر غربی، در راستای جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه‌ای علیه مسلمان است.

به گزارش ایکنا ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی اقدام اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی علیه مقدسات اسلام بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

«بسم اللّه الرحمن الرحیم

سلسله اقدامات زنجیره‌ای وهن‌آمیز و اصرار چندین‌باره نشریات و روزنامه‌های غربی برای اهانت به ساحت مقدسات اسلام، پیامبر اعظم(ص)، مرجعیت و بزرگان دینی، به رویکردی تحریک‌آمیز و زشت علیه دیگر ادیان الهی آسمانی و مقدسات برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف حقه مکتب نورانی اسلام بدل شده و نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی آنان دارد.

اقدامات حقارت‌آمیز عمدی دوره‌ای برخی روزنامه‌ها و نشریات زنجیره‌ای غرب در نسبت دادن اقدامات مجرمانه و پلید گروه‌های تکفیری تروریستی و وهابی سلفی این فرزندان نامشروع آمریکا، فرانسه و دیگر کشورهای غربی و دست‌ ساخته استکبار جهانی، به اسلام و پیامبر اکرم(ص)، تلاشی مذبوحانه برای گمراه کردن افکار عمومی جهانی و بزرگترین ظلم به ساحت سید و سرور بشریت، حضرت رسول‌اللّه(ص) و مقدسات و مرجعیت این پناهگاه و ملجأ مستضعفان جهان است.

جهان، این روزها از یک سو شاهد هنجارشکنی و بی‌حرمتی فلسطین اشغالی و تعرض به ساحت مسجد الاقصی اولین قبله مسلمین است و از سویی دیگر شاهد هتک حرمت حریم اسلام و مرجعیت عالی مذهبی و سیاسی توسط یک نشریه رسوا و مبتذل فرانسوی است.

در پی اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت، مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی، قلب میلیون‌ها مسلمان جریحه‌دار شده و احساسات پاک آنان به غلیان در آمده و موجبات بروز نفرت و انزجار و خشم انقلابی مسلمین جهان از این اقدام نفرت‌آمیز شده است.

بی‌تردید این حرکات شنیع، طراحی شده اتاق‌های فکر غربی، در راستای جنگ ترکیبی ـ شناختی و رسانه‌ای علیه مسلمان است.

فرانسه که به دروغ خود را مهد تمدن و آزادی و مدافع حقوق بشر، کودکان و زنان معرفی می‌کند، سوابق ننگین و شرم‌آوری از نقض حقوق بشر در کارنامه خود دارد، هنوز هزاران جمجمه شهدای انقلاب الجزایر از زنان و مردان کودکان بی‌گناه مسلمان الجزایری که به دست اشغالگران فرانسوی به شهادت رسیده‌اند در موزه مردم‌شناسی پاریس نگهداری می‌شود.

ملت مسلمان ایران ضمن اعلام انزجار و خشم شدید از این‌گونه اقدامات نفرت‌آمیز، دولت فرانسه را مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مقدسات مسلمانان جهان می‌داند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم»