مدیر منطقه شش شهرداری خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه عمرانی منطقه ۶ قم با اعتبار ۳۴۴ میلیارد ریالی

مدیر منطقه شش شهرداری قم از بهره‌برداری از 10 پروژه عمرانی منطقه با اعتباری بالغ‌بر 344 میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم از بهره‌برداری از 10 پروژه عمرانی منطقه با اعتباری بالغ‌بر 344 میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.

احمد ترکمن در گفتگو با شهرنیوز، با اشاره به آغاز دور جدید بهره‌برداری از پروژه‌های شهری اظهار داشت: منطقه شش شهر قم با توجه به سیاست شهرداری مبنی بر توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف، شاهد اجرای پروژه‌های شهری متنوعی است که در دوره جدید افتتاح پروژه‌های شهری، چندین پروژه قابل بهره‌برداری در این هفته مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی بهسازی و آسفالت خیابان‌های آیت‌الله کاشانی، سلامت و بعثت را ازجمله این پروژه‌ها دانست و افزود: برای این دو پروژه عمرانی ۱۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است که نقش مهمی در بهبود شرایط آسفالت خیابان‌های مهم منطقه دارد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم، لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطحی حریم ریل منتهی به زیرگذر امام‌زاده ابراهیم(ع) با هزینه ۵۰ میلیارد ریالی از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح برشمرد و گفت: جدول‌گذاری انتهای خیابان جانبازان و شوارع محله کامکار و جدول‌گذاری انتهای بعثت و شوارع محله فاطمیه نیز با مجموع اعتبار ۵۷ میلیارد ریال صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بهسازی  و اصلاح نهر بلوار حضرت معصومه(س) با هزینه ۳۱ میلیاردی، بهسازی نهر خیابان امامزاده ابراهیم(ع) و آیت‌الله کاشانی با هزینه کرد ۲۵ میلیارد ریالی نیز ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح است.

ترکمن بهسازی پیاده‌روها و مسیرهای تردد را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: بهسازی پیاده‌رو بلوار کاشانی، بهسازی پیاده‌رو سوم خرداد و بهسازی معابر بوستان نبوت نیز با اعتبار با بیش از ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.