آیین اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در قم برگزار شد

آیین اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم موسوم به جان فدا امروز همزمان با دهه بصیرت در مصلای قدس برگزار شد.

آیین اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم موسوم به جان فدا امروز همزمان با دهه بصیرت در مصلای قدس برگزار شد.

آیین اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم موسوم به جان فدا، ۱۸ دی ماه همزمان با دهه بصیرت با حضور جمع کثیری از دختران قمی در مصلای قدس شهر قم برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این آیین به همت جبهه مردمی پیروان مکتب سلیمانی و با حضور عباس ذاکریان فرماندار قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی‌ بن ابیطالب‌(ع) و برخی دیگر از مسئولان این استان ترتیب یافت.

دختران حاضر در این آیین که تمثال‌های مبارک حضرت امام‌(ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید سردار سلیمانی و پرچم‌های جمهوری اسلامی را در دست داشتند، فریادهای یازهرا، یامهدی و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق سردادند.

آنان با همخوانی سرودهای رفیق شهیدم، عهد فاطمی و عهد سربازی، که توسط گروه‌های سرود اجرا شد، با آرمان‌های انقلاب، شهیدان و ولایت فقیه عهدی دوباره بستند.

معاون فرهنگی هنری سپاه قم در این آیین طی سخنانی اظهار کرد: ما پای رکاب رهبر عزیز تر از جانمان هستیم، و آمده‌ایم تا این پرچم را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

سرهنگ هادی بادینلو همچنین افزود: از بالاترین شئون عاقبت بخیری پیوند قلبی با این حکیم مقتدری است که امروز سکان نظام ولایی و الهی را در دست دارد، و دختران ما با پرچم‌هایی که به اهتزاز درآورده‌اند، و با این چادری که بر سرهایشان دارند، برای رساندن این پرچم‌ها اعلام آمادگی می‌کنند.