معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در روز سه شنبه ۲۰ دیماه در این مکان مقدس خبر داد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در روز سه شنبه ۲۰ دیماه در این مکان مقدس خبر داد.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در گفتگو با مهر در قم با اشاره به اینکه در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم سه شنبه ۲۰ دیماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ در شبستان کربلا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی همایش تجدید عهد و پیمان بانوان فاطمی با امام زمان (عج) و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: بانوان فاطمی در این همایش اعلام خواهند کرد که اسلام بالاترین ارزش و اعتبار را برای زن در بین مکاتب و ادیان به ارمغان آورده و بالاترین آزادی حقیقی برای زن در اسلام ترسیم شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: سخنران این اجتماع حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان خواهد بود و حاج حسن شالبافان نیز در این گردهمایی باشکوه به مدح حضرت زهرا (س) خواهد پرداخت.

حسین آبادی در پایان با اشاره به حضور پرشکوه بانوان ایرانی در مراسم‌ها و راهپیمایی‌های ملی و مذهبی خاطرنشان کرد: این حضور پرشور نشان دهنده اعتقاد قلبی بانوان به حضرات معصومین (ع) و آموزه‌های اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است و توطئه‌های دشمنان خدشه‌ای به آن وارد نخواهد کرد.