معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبرداد؛

بهره‌برداری از پارکینگ چهل اختران تا سه ماه آینده

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی‌زاده در گام پنجم اجرای طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" با اعتباری بالغ‌بر 6 هزار و 900 میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی تقاطع بلوار فردوسی و آیت‌الله صدوقی هستیم.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی‌زاده در گام پنجم اجرای طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” با اعتباری بالغ‌بر 6 هزار و 900 میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی تقاطع بلوار فردوسی و آیت‌الله صدوقی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بلوار فردوسی یکی از محورهای اصلی شهر است، عنوان کرد: در آینده نزدیک نیز شاهد افتتاح تقاطع میدان نماز خواهیم بود که تأثیر بسیاری در کاهش بار ترافیکی شهر دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه با اعتبار 150 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم باتوجه به برنامه‌ زمان‌بندی 15 ماهه شاهد پیشرفت و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی با اشاره به نیاز احداث تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش، تصریح کرد: 85 میلیارد تومان برآورد اولیه عملیات اجرایی است که به دنبال اجرای آن هستیم.

حلوایی‌زاده پارکینگ چهل اختران را مدنظر قرار داد و افزود: باتوجه به همسطح بودن این پارکینگ بیش از 40 میلیارد تومان تملک و 2 میلیارد تومان اعتبار احداث آن است که امیدواریم تا حدود 3 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه طراحی پارکینگ بنفشه نیز کامل انجام‌شده است، یادآور شد: ظرفیت این پارکینگ نیز 196 واحد جای پارک است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در پارکینگ ایران مرینوس نیز بیش از 400 واحد جای پارک وجود خواهد داشت، اذعان کرد: در این پروژه نیز امیدواریم هرچه زودتر مراحل برگزاری مناقصات و اخذ سرمایه‌گذار انجام شود.