اختتامیه جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی «هشت نوشت» در قم برگزار می‌شود

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی «هشت نوشت» در قم خبر داد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی «هشت نوشت» در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، «رضا ابوذر» مدیر انجمن سینمای جوان استان قم اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بستر هنر، موضوعی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا خلق آثار مکتوب و برجسته حوزه ایثار و شهادت بستر مناسبی برای تولید فیلم و سایر محصولات هنری خواهد بود.

ابوذر با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی هشت نوشت با موضوع شهدای «انقلاب» و «دفاع مقدس»، «مدافعان حرم» و «امنیت» و «سلامت» در قم، گفت: ۱۵۰ فیلم‌نامه از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دبیر چهارمین جشنواره «هشت نوشت» اضافه کرد: هیأت داوران جشنواره در حال بررسی آثار دریافت شده برای انتخاب ۳۰ فیلم‌نامه و راهیابی به بخش مسابقه جشنواره هستند و تا دهم اسفندماه فیلم‌نامه‌های برتر را بررسی و معرفی خواهند کرد.

وی ابراز داشت: مراسم اختتامیه و معرفی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره «هشت نوشت» همزمان با شب میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، در تالار فرهنگ و هنر استان قم برگزار و در حاشیه آن دو کارگاه تخصصی «از ایده تا تولید» نیز برپا خواهد شد.