ششمین نمایشگاه‌ ملی کتاب دین در قم گشایش یافت

ششمین نمایشگاه‌ ملی کتاب دین، روز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم واقع در بلوار امام موسی صدر آغاز به کار کرد.

ششمین نمایشگاه‌ ملی کتاب دین، روز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم واقع در بلوار امام موسی صدر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و جمعی از مسوولان فرهنگی و حوزوی برگزار شد.

۱۰ ناشر از کشورهای سوریه، لبنان، بحرین و عراق و ۱۰۰‌ ناشر داخلی در آن حضور یافته اند.

ناشران حاضر در این نمایشگاه، ۲۱‌ هزار عنوان کتاب عرضه می‌کنند که طی سه سال گذشته به چاپ رسیده‌ است. ضمن این که چند ناشر نمونه کودک هم به نمایشگاه دعوت شده‌اند.

سه میلیارد تومان بن‌ کارت خرید کتاب برای نمایشگاه کتاب دین عرضه می شود که ۲۰‌ درصد از این میزان، یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

میزان بن کارت برای عموم‌ مردم ۳۰۰‌ هزار تومان، طلاب و دانشجویان ۴۰۰ هزار تومان و اساتید حوزه و دانشگاه ۶۰۰ هزار تومان است.

تمامی کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب دین با تخفیف ۱۰ تا ۲۰‌ درصدی توسط ناشران ارائه می‌شود.

این نمایشگاه تا یکم اسفند ادامه پیدا می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰‌ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.

بیش از ۱۰‌ نشست تخصصی در حوزه کتاب به عنوان برنامه جنبی نمایشگاه دیده شده و پنج کتاب ارزشمند دینی در نمایشگاه رونمایی می‌شود.