آثار شهید مطهری در ششمین نمایشگاه کتاب دین عرضه می‌شود

انتشارات "صدرا" با برپایی غرفه‌ای در ششمین نمایشگاه کتاب دین آثار شهید مطهری را عرضه می‌کند که تازه‌ترین آن‌ها «روابط زن و مرد در اسلام» و «حق عقل در اجتهاد» است.

انتشارات “صدرا” با برپایی غرفه‌ای در ششمین نمایشگاه کتاب دین آثار شهید مطهری را عرضه می‌کند که تازه‌ترین آن‌ها «روابط زن و مرد در اسلام» و «حق عقل در اجتهاد» است.

علی بهرامی مسئول غرفه انتشارات صدرا، در حاشیه نمایشگاه کتاب دین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: غرفه صدرا حدود ۲۰۰ عنوان مختلف را در نمایشگاه کتاب به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند که از جمله مهم‌ترین این کتب، «حماسه حسینی»، «جاذبه و دافعه علی(ع)»، «آشنایی با قرآن» و «عدل الهی» است و یکی دیگر از کتاب‌های مهم «داستان راستان» شهید مطهری است که پیش‌بینی می‌کنیم مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تازه‌های نشر صدرا در ششمین نمایشگاه کتاب دین عرضه می‌شود، مطرح کرد: «حق عقل در اجتهاد» و «روابط زن و مرد در اسلام» که طی دو ماه گذشته چاپ شده است در غرفه انتشارات صدرا موجود است که این دو کتاب مبتنی بر سخنرانی‌های شهید مطهری تهیه شده است.

مسئول غرفه انتشارات صدرا در ششمین نمایشگاه کتاب دین عنوان کرد: انتشارات صدرا به عنوان مرکز نشر آثار استاد شهید مطهری در سال ۱۳۵۷ شمسی توسط استاد شهید آیت‌الله مطهری به منظور ساماندهی به امر نشر آثار معظم‌له و جلوگیری از پراکندگی در چاپ این آثار به وسیله ناشران متفرقه، که موجب کاهش کیفیت و بی‌نظمی در عرضه آن شده بود، تأسیس شد.

وی افزود: پس از شهادت استاد مطهری در اردیبهشت سال ۱۳۵۸ «شورای نظارت بر نشر آثار استاد شهید مطهری» متشکل از برخی شاگردان نزدیک استاد، عهده‌دار تنظیم و تدوین آثار به‌جای‌مانده از ایشان شد.

بهرامی با اشاره به اینکه انتشارات صدرا برای مخاطبان ششمین نمایشگاه کتاب دین تخفیف ۳۰ درصدی را درنظر گرفته است، عنوان کرد: نمایشگاه کتاب دین فرصتی را فراهم آورده است تا آثار شهید مطهری به عموم مردم ارائه شود.