استاندار قم:

دستگاه‌های مسئول در زمینه عفاف و حجاب پاسخگو باشند

استاندار قم با بیان اینکه باید توقعات از نهادهای مسئول به آن‌ها ابلاغ شود و هر نهاد بداند چه توقعی از او می‌رود، گفت: هر سازمان و نهادی که در زمینه عفاف و حجاب مسئولیتی دارد باید نسبت به مسئولیت خود پاسخگو باشد.

استاندار قم با بیان اینکه باید توقعات از نهادهای مسئول به آن‌ها ابلاغ شود و هر نهاد بداند چه توقعی از او می‌رود، گفت: هر سازمان و نهادی که در زمینه عفاف و حجاب مسئولیتی دارد باید نسبت به مسئولیت خود پاسخگو باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه قرارگاه ۱۹ دی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره اقدامات قرارگاه ۱۹ دی در زمینه عفاف و حجاب اظهار کرد: از منظر دولت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری هر سازمان و نهادی که در زمینه عفاف و حجاب مسئولیتی دارد باید نسبت به مسئولیتی که دارد پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات به مرور اثرگذار است، افزود: آحاد مردم و اصناف باید بدانند که عفاف و حجاب متولی دارد و جهت‌گیری و مسیر حرکت متولیان به سمت حل مسأله بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است.

استاندار قم با بیان اینکه باید توقعات از نهادهای مسئول به آنها ابلاغ شود و هر نهاد بداند چه توقعی از او می رود، افزود: چینشی که در استان صورت گرفته و همتی که در مسئولان وجود دارد می تواند به بهبود وضعیت کشور کمک کند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به این باور برسند که بنای دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای رسمی کشور بر اصلاح امور است، گفت: اگر این موضوع با قوت به مردم منتقل شود و مردم احساس کنند که دولت پای کار است این انگیزه و آمادگی در مردم وجود دارد که در این زمینه مشارکت کنند.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: مبنای عمل ما در حمایت ها و برخوردها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون است و هیچ چیزی فراتر از قانون نیست و اگر اینگونه عمل شود یقینا اوضاع تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کارهایی که در گذشته انجام شده اثر گذار بوده ولی گستردی تهاجم فرهنگی دشمن نیاز به کار وتلاش بیشتری دارد، افزود: عمده کار های ما ایجابی است ولی این به معنای اینکه کار سلبی صورت نگیرد نیست بلکه کار سلبی باید در جای خودش و مطابق با قانون انجام شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: باید با افرادی که تعمدا و با عناد و برنامه یا بر اساس داده‌های غلطی که به آنها داده شده اقدام به بی قانونی و هنجارشکنی می‌کنند اقدامات سلبی متناسب صورت گیرد.