ضرب الاجل یک ماهه معاون استاندار قم؛

پروژه‌ پل‌های امامزاده اسماعیل و باقرآباد قم تعیین تکلیف شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم برای طرح پل های امامزاده اسماعیل و روستای باقرآباد قم به دستگاه های مسئول ضرب الاجل یک ماهه داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم برای طرح پل های امامزاده اسماعیل و روستای باقرآباد قم به دستگاه های مسئول ضرب الاجل یک ماهه داد.

به گزارش  مهر، ابراهیم معتمدی در جلسه شورای فنی استان که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: طرح پل‌های امامزاده اسماعیل و روستای باقرآباد باید ظرف مدت یک ماه آینده تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد: تمام مراحل این طرح‌ها را از صفر تا ۱۰۰ باید شرکت آب منطقه‌ای استان قم پاسخ دهد.

وی ادامه داد: اداره کل منابع طبیعی استان قم باید طرح آبخیزداری بالادست طرح را ظرف مدت یک ماه ارائه کند.

معتمدی افزود: شرکت آب منطقه‌ای و بنیاد مسکن استان قم باید هر چه سریع‌تر پروژه ساماندهی رودخانه با استفاده از خاک را آماده کنند و برای عملیاتی شدن طرح با کمترین هزینه با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: با استفاده از گاردریل و نرده باید نسبت به ایمن‌سازی این پل اقدام شود و تاکید استانداری بر این است که این پروژه باید ظرف مدت یک ماه آینده تعیین تکلیف شود و مسئولیت آن برعهده بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای استان قم خواهد بود.

معاون استاندار قم در ادامه سخنانش در شورای فنی استان به بازدید از پروژه پارک هزار هکتاری کوهستان اشاره کرد و افزود: در این زمینه باید مجدداً جلسه کمیته فنی برگزار شود و شهرداری استدلال‌های خود در این خصوص را ارائه کند.

وی افزود: هزینه کرد شهرداری برای پارک هزار هکتاری اقدام خوبی است و در استان باید حمایت لازم را از این گونه اقدام‌ها داشته باشیم تا اجرای این طرح‌ها ادامه پیدا کند.

معتمدی تاکید کرد: برای کیفی سازی اجرای طرح‌ها در استان قم باید اقدام‌های لازم انجام شود و در این بین شهرداری هم باید به نقطه نظرهای کمیته فنی توجه داشته و آن‌ها را مدنظر قرار دهد.

معاون استاندار قم در ادامه این جلسه به بازدید از پروژه احداث مرکز جامع سلامت امام حسین (ع) و پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: تأسیسات، راه‌پله، آسانسور و سرویس بهداشتی از بخش‌هایی پراستفاده در پروژه‌های علوم پزشکی و آموزرش و پرورش است که باید با دقت بیش‌تری احداث شوند.