اظهارات جدید درغوکاسیان درباره خداحافظی شیمیدُر با دنیای ورزش؛

ساختار فدراسیون بسکتبال عامل اصلی

مدیر عامل باشگاه شیمیدُر در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی قم درباره خداحافظی شیمیدُر با دنیای بسکتبال توضیحاتی داد.

مدیر عامل باشگاه شیمیدُر در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی قم درباره خداحافظی شیمیدُر با دنیای بسکتبال توضیحاتی داد.

هنریک درغوکاسیان، مدیر عامل باشگاه شیمیدُر در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه قم اعلام کرد: ساختار فدراسیون بسکتبال عامل اصلی خداحافظی باشگاه شیمیدُر از ورزش بوده است.

او  گفت: تبلیغات در لیگ بسکتبال کشور نه تنها معنا ندارد بلکه وجود خارجی ندارد.

درغوکاسیان افزود: در لیگ به اصطلاح حرفه‌ ای بسکتبال کشور هیچ پخش زنده‌ ای وجود ندارد پس تبلیغات معنی پیدا نمی‌کند، حتی تبلیغات دور زمین هم وجود نداشت.

پیش از این مدیر عامل باشگاه شیمیدُر با انتشار متنی در فضای مجازی، خداحافظی این باشگاه از رشته ورزشی بسکتبال را به دلیل حواشی ایجاد شده اعلام کرده بود.

در نوشته هنریک درغوکاسیان آمده بود: با تصمیم هیئت مدیره مشترک شرکت‌های شیمیدُر، آریا شیمی، پالایش قیر ساتراپ جم و باشگاه شیمیدُر از اول مرداد ماه، این باشگاه به تمامی فعالیت‌های حرفه‌ای خود در زمینه رشته ورزشی بسکتبال خاتمه داده است.

در پایان  مطلب تصریح شده بود: برای پرهیز از درگیر شدن با مشکلات ناشی از تیمداری حرفه‌ای و هزینه‌های نامعقول مادی و معنوی ناشی از تبلیغات منفی و فرافکنی‌های حاکم در این رشته ورزشی، برای همیشه از عرصه بسکتبال خارج می‌شویم.

گفتنی است تیم بسکتبال شیمیدُر همواره از تیم‌های مطرح و پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال بوده است و در فصل اخیر هم موفق به کسب مقام سوم شد.

تیم بانوان شیمیدُر هم دو دوره پیاپی، قهرمان لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور شد.