رئیس جدید هیأت ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی قم انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم؛ ظهر امروز با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی، ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای  مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

محمد عقیلی تنها کاندیدای این انتخابات بود که توانست ۱۲ رای از ۱۴ عضو حاضر در جلسه کسب کند و به عنوان رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم انتخاب شد. علاوه بر انتخاب رئیس هیأت،  اعضای هیأت رئیسه هم با رای اعضای مجمع انتخاب شدند.

عقیلی دارای ۳۱ سال سن و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و مهندسی مکانیک خودرو است، حضور یک مدیر جوان قطعا می‌تواند وضعیت دو رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی را در قم بهبود ببخشد.

رئیس جدید هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم در این جلسه اظهار کرد: از رای اعضا بسیار ممنونم و امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای جامعه ورزش این دو رشته باشم، در دوران مدیریت خود تلاش خواهم کرد وضعیت این هیأت را بهتر کنم.

وی گفت: افزایش مربی و داور موتورسواری و اتومبیل‌رانی، کشف استعدادهای درخشان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری مسابقات استانی و میزبانی از مسابقات کشوری مولفه‌های اصلی بنده در دوران مدیریت خواهد بود.