تلاش شبانه روزی برای اتصال راه آهن سراسری به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به استقرار مدیرعامل و هیئت مدیره دغدغه‌مند در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، از تلاش شبانه روزی برای تکمیل و اتصال این منطقه به راه آهن سراسری خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به استقرار مدیرعامل و هیئت مدیره دغدغه‌مند در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، از تلاش شبانه روزی برای تکمیل و اتصال این منطقه به راه آهن سراسری خبر داد.

به گزارش فارس، محسن امیدیان در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در کیش، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه قم در حوزه های مخنلف سرمایه گذاری اعم از صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و گردشگری فرصت های بسیار خوبی دارد، اظهار کرد: نگاه دولت جدید این است که قم به عنوان پایگاه جهان تشیع و شهر کریمه اهل بیت(س)؛ در حوزه ایجاد اشتغال و تکثیر فعالیت در حوزه های مختلف با نگاه توانمندسازی حداکثری مردم قم جهش و تحول اساسی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید فرصت های سرمایه گذاری فراهم شده در استان قم را معرفی کنیم، ابراز کرد: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از جمله این فرصت هاست که با توجه به ظرفیت های قانونی تدوین شده برای دایر شدن واحدهای صنعتی و تجاری در آن؛ فرصت خوب و ممتازی است و زیر ساخت خوبی هم برای آن فراهم شده؛ ولی بهره برداری حداکثری تاکنون از این منطقه صورت نگرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به روی کار آمدن هیئت مدیره و مدیر عامل جدید از ابتدای سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، ابراز کرد: برادران خوش فکر و دغدغه مندی در این دوره جمع شدند و در حوزه جذب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال و تحقق نرخ رشد در این منطقه ویژه اقتصادی با جدیت تلاش می کنند که امیدواریم ظرف یک سال آینده خدمات خوبی را فراهم کرده و رشد قابل توجهی را در این منطقه رقم بزنند.

امیدیان افزود: از پروژه های زیرساختی در این منطقه، پروژه اتصال به راه آهن سراسری است که مدیرعامل جدید منطقه به صورت شبانه روزی در حال پیگیری اجرا و تکمیل آن است که امیدواریم در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری رسیده و تحولی در این منطقه ایجاد کند.

وی در پایان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اعطای مجوزهای قانونی و همچنین اخذ تسهیلات از سیستم بانکی کشور برای حمایت از تولید و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، خاطرنشان کرد: مدیرعامل و هیئت مدیره این منطقه در حال تلاش برای تحقق این بسته های حمایتی هستند تا زمینه های لازم برای بهره برداری حداکثری از ظرفیت این منطقه ویژه در استان قم صورت گیرد.