در جلسه شورای عالی ورزش استان مطرح شد؛

انتقاد استاندار قم از روند آهسته پروژه ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم

استاندار قم گفت: متاسفانه ورزشگاه ۴۵۰۰ نفر پردیسان از برنامه‌ها عقب است.

استاندار قم گفت: متاسفانه ورزشگاه ۴۵۰۰ نفر پردیسان از برنامه‌ها عقب است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه در جلسه شورای تربیت بدنی و و رزش استان قم که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه متاسفانه ورزشگاه ۴۵۰۰ نفر پردیسان از برنامه‌ها عقب است، اظهار کرد: در سفر اول رئیس جمهور به قم متاسفانه به طور شایسته به موضوع ورزش استان نپرداختیم.

وی با بیان اینکه در استان قم ظرفیت‌های بالای ورزشی وجود دارد، مطرح کرد: با توجه به نزدیکی استان قم به تهران، این استان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید از آن‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

با اشاره به اینکه باید عقب‌ماندگی‌ها در سفر دوم رئیس جمهور به قم جبران شود، عنوان کرد: باید جدول نیازهای ورزشی استان تهیه شود تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید بر محلات کم‌برخوردار توجه ویژه‌ای شود، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان تاکید داشتند که ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان تا پایان سال جاری تکمیل شود که این موضوع نیازمند پیگیری‌های مستمر است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در ورزش عمومی و ورزش حرفه‌ای باید نیازمندی‌ها احصا شود، تصریح کرد: انتظار داریم حوزه ورزش و جوانان در سفر دوم رئیس جمهور گام محکم‌تر و اساسی‌تری برداشته شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز باید استفاده شود، یادآور شد: خوشبختانه ارتباط مطلوبی میان اداره‌کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان قم وجود دارد که تاکنون نتایج مطلوبی را نیز به همراه داشته است.

استاندار قم با اشاره به اینکه در دوران کرونا شاهد عقب افتادگی‌های بسیاری بودیم، بیان کرد: با همکاری‌های بیش‌تر باید شاهد جبران این عقب‌افتادگی‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه باید با جدیت در حوزه ورزش بانوان فعالیت شود، اظهار کرد: باید ظرفیت‌های ورزشی استان قم با همکاری با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها مد استفاده قرار بگیرد.

شاهچراغی اضافه کرد: باید به روستاهای پرجمعیت و دو شهرستان کهک و جعفرآباد نیز پرداخته شود و متناسب با نیازها و ظرفیت‌ها در این مناطق نیز شاهد افتتاح پروژه‌های ورزشی باشیم.