رئیس پلیس راهور استان قم تاکید کرد؛

ضرورت برنامه ریزی برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر قم در بارندگی

قم-رئیس پلیس راهور استان قم گفت: در سال‌های اخیر نقاطی از شهر قم که در زمان بارندگی‌های شدید موجب آب گرفتگی، آسیب و گره ترافیکی می‌شد شناسایی و بسیاری از آنان مرتفع شده است.

قم-رئیس پلیس راهور استان قم گفت: در سال‌های اخیر نقاطی از شهر قم که در زمان بارندگی‌های شدید موجب آب گرفتگی، آسیب و گره ترافیکی می‌شد شناسایی و بسیاری از آنان مرتفع شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم ، سرهنگ غلامرضا صدفی بعد از ظهر پنجشنبه در مانور عملیات زمستانی موتوری شهرداری قم با پلیس راهور اظهار داشت: در سال‌های اخیر نقاطی از شهر قم که در زمان بارندگی‌های شدید موجب آب گرفتگی، آسیب و گره ترافیکی می‌شد شناسایی و بسیاری از آنان مرتفع شده است.

رئیس پلیس راهور استان قم بیان داشت: در برخی دیگر از معابر که دچار آب گرفتگی می‌شوند خدمات شهری در اسرع وقت به محل اعزام می‌شوند و برای تسهیل در امر ترددها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: باید برنامه ریزی های به گونه‌ای باشد که در ایام بارندگی گره ترافیکی در معابر و خیابان‌ها رخ ندهد و در این راستا می‌بایست تمهیدات لازم در این زمینه از قبل پیش بینی شود.

صدفی ادامه داد: پلیس راهور تا پایان فصل زمستان در طرح زمستانه خود به صورت شبانه روزی و با تعامل و همراهی نهادهای دیگر از جمله مدیریت شهری آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

همکاری دستگاه‌ها برای عبور از بحران‌ها ضروی است

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز ابراز داشت: در سال‌های اخیر در تمامی حوادثی و بحران‌های طبیعی و اجتماعی که رخ داده شهرداری در کنار نیروی انتظامی بوده است و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات بوجود آمده داشته است.

سرهنگ امیر مختاری تاکید کرد: همکاری و هم افزایی دستگاه‌های مختلف از جمله مجموعه مدیریت شهری با عوامل انتظامی در رویارویی با بحران‌ها و مسائل بسیار مهم است چرا که هیچ دستگاه و نهادی به تنهایی نمی‌تواند برای عبور از بحران‌هایی که ممکن است رخ دهد عمل کند و توان سایر دستگاه‌ها نیز باید به کمک بیاید.