اخوان عضو شورای اسلامی شهر قم:

مردم از شهرداری قم رضایت دارند

به گزارش شهرنیوز، مجید اخوان در گام پنجم اجرای طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" با اعتباری بالغ‌بر 6 هزار و 900 میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز چالش اصلی ما کاهش اعتماد مردم به مسئولین است.

به گزارش شهرنیوز، مجید اخوان در گام پنجم اجرای طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” با اعتباری بالغ‌بر 6 هزار و 900 میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز چالش اصلی ما کاهش اعتماد مردم به مسئولین است.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی نیازمند افزایش امیدآفرینی در جامعه هستیم، مطرح کرد: مجموعه شهرداری قم می‌تواند با افتتاح این پروژه‌ها، حس خدمت‌رسانی را به مردم القا کند و تأثیر بسیار زیادی در امیدآفرینی به جامعه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای شهر از عملکرد شهرداری و شهردار قم رضایت دارد، عنوان کرد: این رضایت در سطوح مردمی نیز وجود دارد و به‌وضوح قابل‌لمس است.

وی با تأکید بر اینکه در بودجه 1402 شهرداری نیز اولویت‌ها، نیازها و ضرورت‌های شهر را شناسایی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اختصاص بودجه مناسب بتوانیم خلأهای موجود در برخی از بخش‌های شهر را رفع کنیم.