حسین ابراهیمی فعال سیاسی اصولگرا:

دولت طبقه ضعیف جامعه را مورد توجه ویژه قرار دهد

یک فعال سیاسی گفت: مردم ما همواره پای اسلام و نظام ایستاده‌اند و با همه کمبودها از ارزش‌ها عبور نکرده‌اند. باید برای این ملت هرچه بیشتر تلاش کرد تا مشکل معیشت و رفاهشان رفع شود.

یک فعال سیاسی گفت: مردم ما همواره پای اسلام و نظام ایستاده‌اند و با همه کمبودها از ارزش‌ها عبور نکرده‌اند. باید برای این ملت هرچه بیشتر تلاش کرد تا مشکل معیشت و رفاهشان رفع شود.

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی، در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز» ارزیابی خود درباره دولت سیزدهم را اینگونه مطرح کرد: «من تا اینجای کار عملکرد دولت را خوب دیده‌ام و خداوند را شکر می‌کنم که دولتی تلاشگر داریم؛ در بسیاری از حوزه‌ها اعم از راهسازی، احیای کارخانه‌های تعطیل‌شده، ایجاد شغل‌های تازه برای جوانان و بسیاری کارهای دیگر عملکرد دولت مناسب بوده است. به طور طبیعی نمی‌شود گفت که هیچ ضعفی در دولت وجود نداشته است. مشخصا وضعیت معیشت مردم یکی از اولویت‌هایی است که دولت باید بیشتر برای رفع آن تلاش کند. البته تا حدودی تورم کاهش یافته و نرخ ارز و قیمت طلا هم کاهشی بوده است که اینها مثبت است».

او ادامه داد: «در حوزه دیپلماسی دولت بسیار خوب عمل کرد و باید از مسئولان دستگاه دیپلماسی تشکر کنیم. آقای امیرعبداللهیان فردی جوان و در عین حال با دانش و پرتلاش است. من باور دارم دولت در گسترش ارتباط با همسایگان خیلی خوب کار کرد و کشورهای مختلفی را توانست با خود هماهنگ کند. ضعف آنچنانی من در دولت نمی‌بینم. با همه کارشکنی‌ها در داخل و خارج، دولت ایستاد و سعی کرد بدون توجه به توطئه‌ها فقط کار کند».

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: «من به نوبه خودم از رویکرد، عملکرد و ولایت‌مداری دولت آقای رئیسی تشکر می‌کنم. دولت سیزدهم شب و روز تلاش کرد تا مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند. ما دولت‌های دیگر را هم دیده‌ایم و وقتی مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که دولت کنونی بسیار تفاوت دارد. دولت در حوزه مسکن هم خوب عمل کرد و امیدواریم تا آخر امسال وعده آقای رئیس‌جمهور درباره مسکن که در تبلیغات انتخاباتی مطرح کرده بود، محقق شود. من هیچ تعصبی نسبت به این دولت یا دولت‌های قبلی ندارم و فقط واقعیت را می‌گویم و واقعیت این است که دولت آقای رئیسی تا اینجای کار خیلی موفق بوده است. مردم دولت کنونی را با دولت‌های قبل مقایسه کنند؛ گرچه همه دولت‌ها در جمهوری اسلامی دنبال موفقیت کشور بودند اما در بخشی از موارد نتوانستند آنچه را می‌گفتند عمل کنند اما دولت سیزدهم تقریبا به همه شعارهایش عمل کرده است».

ابراهیمی در پایان گفت: «به عنوان یک طلبه می‌گویم که دولت طبقه ضعیف جامعه را مورد توجه ویژه قرار دهد. وضعیت نامناسب معیشت مردم را نمی‌شود انکار کرد. واقعا قیمت‌ها برای مردم شکننده است. توصیه من این است که دولتی‌ها ضمن توجه به همه امور به موضوع معشیت توجه ویژه کنند. مردم ما همواره پای اسلام و نظام ایستاده‌اند و با همه کمبودها از ارزش‌ها عبور نکرده‌اند. باید برای این ملت هرچه بیشتر تلاش کرد تا مشکل معیشت و رفاهشان رفع شود».