وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قم:

قم باید به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تبدیل شود

وزیر کشور گفت: شهر قم عظمت و جایگاه ویژه ای دارد که باید به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و الگویی برای دیگر استان‌های کشور تبدیل شود.

وزیر کشور گفت: شهر قم عظمت و جایگاه ویژه ای دارد که باید به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و الگویی برای دیگر استان‌های کشور تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، احمد وحیدی وزیر کشور عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار قم اظهار داشت: آقای شاهچراغی به لحاظ ارتباط خوبی که با علما، مراجع، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مؤثرترین استان داشت و توانست بدون حاشیه کارها را پیش ببرند.

وحیدی افزود: هر وقت نیازی می‌شد در جاهای مختلف انتصابی صورت گیرد به ایشان نگاه می‌کردیم که البته اهمیت جایگاه استان قم به ما این اجازه را نمی‌داد، اما این بار شرایط به گونه‌ای دیگر شد.

وی گفت: آقای شاهچراغی با سابقه درخشان، یک جانباز و رزمنده پرتلاش، با اخلاق، پر تعامل، با کوشش و فرد مجاهدی است که عمر خود را در راستای جهاد و خدمت به نظام جمهوری اسلامی صرف کرد.

وزیر کشور ادامه داد: وی در استان‌های مختلف کشور مسئولیت داشت و در تمامی این استان‌ها با تلاش و کار جهادی منشأ خیر و اثربخش بودند.

وی افزود: امیدواریم با توجه به وظایف سنگینی که در وزارت کشور بر عهده داریم با حضور آقای شاهچراغی در این عرصه بتوانیم به خوبی از عهده این مسئولیت بر آییم.

وحیدی ادامه داد: بعد از جابجایی آقای شاهچراغی این دغدغه را داشتیم که چه کسی با ویژگی‌های ایشان که بتواند استان را بشناسد و به حل مشکلات کمک کند را انتخاب کنیم که به گزینه آقای آقامیری رسیدیم.

وی اضافه کرد: آقای آقامیری فردی شناخته شده است و مدتی نیز در دولت در خدمت ایشان بودیم و از حضور ایشان استفاده کردیم.

وزیر کشور بیان داشت: آقای آقامیری در جاهای مختلف سابقه خدمت و در مسئولیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به خصوص در عرصه کشاورزی و دامپروری فعالیت داشتند و قم نیز در این حوزه در چهار راه مهمی قرار دارد و امیدواریم از ظرفیت‌های علمی و عملی خود در راستای خدمت رسانی حداکثری به مردم شهر قم استفاده شود و ایشان نیز بتوانند با استفاده از راهنمایی‌های مراجع و علما و با همکاری نمایندگان مجلس در این زمینه گام بردارند.

وحیدی تاکید کرد: شهر قم عظمت و جایگاه ویژه ای دارد که الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در قم باید برای دیگر استان‌های کشور نمود داشته باشد.