معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین طی ۲۵ روز در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از ارائه خدمات مختلف طی ۲۵ روز به زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی در مسجد جمکران خبر داد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از ارائه خدمات مختلف طی ۲۵ روز به زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی در مسجد جمکران خبر داد.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی اظهار داشت: شبستان امام حسن عسکری (ع)مسجد مقدس جمکران از ششم ماه صفر برای اسکان زائران ایرانی و غیرایرانی اربعین حسینی اختصاص یافت و در طول ۲۵ روز خدمات مختلفی به زائران ارائه شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت مرکز کل نرگس مسجد مقدس جمکران ویژه کودکان و نوجوانان ابراز داشت: در طی این مدت برنامه‌های برای بالغ بر هزار و ۷۰۰ نفر از کودکانی که همراه زائران اربعین حسینی بودند در این مرکز اجرا شد.

حسین آبادی عنوان داشت: ۳۰ مبلغ خواهر و برادر طی ۴۰۰ ساعت به زائران مشاوره دینی دادند و ۳۰ محفل انس با قرآن و ۲۰ مراسم مذهبی ویژه اردو زبانان در مسجد مقدس جمکران برای زائران اربعین برگزار شد.

وی همچنین بیان داشت: در طی ۲۵ روز از فعالیت موکب اربعین در مسجد مقدس جمکران ۴۴ نماز جماعت برپا شد و در طی این مدت نیز مسابقه کتابخوانی به همراه اهدا جوایز برای زائران برگزار شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت‌های ویژه خواهران زائر نیز بیان داشت: با برپایی غرفه جواهرانه به موضوعاتی همانند حجاب و عفاف و شهدا پرداخته شد.