دستگیری رابط کانال‌های معاند در شاهین شهر و عامل تشویش اذهان عمومی در فلاورجان

مقامات انتظامی شهرستان‌های شاهین شهر و فلاورجان از توابع اصفهان از دستگیری یک عامل مرتبط با کانال‌های معاند و یک عامل تشویش اذهان عمومی در این ۲ شهرستان خبر دادند.

مقامات انتظامی شهرستان‌های شاهین شهر و فلاورجان از توابع اصفهان از دستگیری یک عامل مرتبط با کانال‌های معاند و یک عامل تشویش اذهان عمومی در این ۲ شهرستان خبر دادند.

دستگیری رابط کانال‌های معاند در شاهین شهر

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: در روزهای اخیر در پی انتشار ۲ گزارش تصویری از شاهین شهر در صفحه اینستاگرامی شبکه تلویزیونی معاند “اینترنشنال” که با هدف تشویش اذهان عمومی و دعوت به حضور مردم در اغتشاشات ارسال شده بود، شناسایی عامل ارسال این تصاویر در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ تصریح کرد: سرانجام با اقدامات تخصصی صورت گرفته، متهم که یک فرد مونث بود، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان نیز از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر و مطالبی بمنظور تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات کشور در فضای مجازی کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان افزود: با تحقیقات ویژه صورت گرفته در فضای مجازی مشخص شد فردی در کانال خود در بستر فضای مجازی با بیش از یکهزار نفر دنبال کننده اقدام به انتشار تصاویر و مطالبی بمنظور تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات کشوری کرده است که دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در نهایت متهم توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ هادیان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد تا عده ای هنجارشکن بدنبال اهداف پلید خود به آرامش شهروندان خدشه‌ای وارد کنند.